\n
Motor<\/h3>\n\n\n\n
De MPI driecilinder van voorheen heeft plaats gemaakt voor een DPI driecilinder. In wezen gaat het om dezelfde motor, echter staat de \u2018D\u2019 voor dual port inspuiting. <\/p>\n\n\n\n
Een nieuw injectiesysteem dat de auto zuiniger en schoner moet maken dus. Het vermogen is gelijk gebleven met 67 pk en 96 Nm, daarmee heeft de Picanto vermogen genoeg. Je kunt goed met het verkeer meekomen, maar bij het inhalen is even terugschakelen wel gewenst. <\/p>\n\n\n\n
De DPI motor is net als zijn voorganger nog wel erg luidruchtig, maar door de nieuwe techniek is een verbruik van 1 op 20 goed te realiseren.<\/p>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
<\/figure><\/div><\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n
<\/figure>\n<\/div>\n\n\n\n\n
Interieur<\/h3>\n\n\n\n
De verrassend ruime Kia Picanto biedt de luxe van een rijk uitgeruste middenklasser. <\/p>\n\n\n\n
Het dashboard is handig ingedeeld, alles is makkelijk te vinden. Alles voelt kwalitatief goed en degelijk aan.<\/p>\n\n\n\n
Alles gaat soepel in de Kia Picanto. Remmen, sturen, het koppelingspedaal bedienen of gas geven: hij rijdt heerlijk. De Picanto is gebouwd om door de straten van de stad te rijden en doet dat uitstekend. Parkeren kan niet makkelijker doordat je goed ziet hoeveel ruimte je nog hebt. <\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n