{"id":13737,"date":"2020-10-16T20:06:17","date_gmt":"2020-10-16T19:06:17","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=13737"},"modified":"2023-01-28T12:38:51","modified_gmt":"2023-01-28T11:38:51","slug":"mx-30","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/mazda\/mx-30\/","title":{"rendered":"Mazda MX-30 Private Lease | Vergelijk voordeligste Aanbieding"},"content":{"rendered":"
\n
\"Mazda<\/figure>\n\n\n\n

Mazda MX-30 Private Lease betekent zorgeloos in een nieuwe Mazda rijden voor een vast bedrag per maand. Alles wordt geregeld en alle kosten zijn inclusief. Alleen de brandstofkosten komen er nog bij. <\/strong><\/p>\n\n\n\n

Leaseauto.nl helpt u bij het vinden van de beste Mazda MX30 Private Lease deal bij gerenommeerde aanbieders. U kunt eenvoudig Mazda MX-30 Priv\u00e9 Lease aanbiedingen vergelijken en aanpassen aan uw wensen. Selecteer de uitvoering, kleur, de contractduur en het aantal kilometers per jaar en zie wie de beste prijs en voorwaarden heeft.<\/p>\n\n\n\n

Mazda MX-30 Private Lease<\/h2>\n\n\n\n

De allereerste 100% elektrische auto van Mazda. De letters MX staan voor \u2018Mazda Experimental\u2019, gebruikt voor modellen die anders zijn. Zoals de MX-5, destijds. De 30 is gebruikt omdat hij qua formaat te vergelijken is met de de CX-30, Mazda\u2019s crossover met verbrandingsmotor.<\/p>\n\n\n\n

\n
\n
\"mx-30<\/a><\/figure>\n<\/div>\n\n\n\n
\n

Voordelen Mazda MX30 Priv\u00e9 Lease<\/h3>\n\n\n\n
\u2605<\/span>\u2605<\/span>\u2605<\/span>\u2605<\/span>\u2605<\/span><\/figure>\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tIdeale gezinsauto<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tInnovatief concept<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tComplete standaard uitrusting<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tRuime elektrische SUV<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tHoogwaardig duurzaam interieur<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tGoedkoop via Private Lease<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

Mazda MX-30 Private Lease Review<\/h2>\n\n\n\n

De MX-30 is een slimme elektrische auto waar goed over nagedacht is. De MX-30 is vanaf scratch ontworpen rondom de mobiliteitsbehoefte van bestuurders van vandaag. De auto is niet alleen duurzaam tijdens zijn leven op de weg, maar ook daarvoor en daarna. Dankzij fijne rijeigenschappen, bijzondere deuren en een interieur met een zwevende middenconsole valt hij op. <\/p>\n\n\n\n

De MX-30 is een SUV omdat veel vraag was naar een makkelijke instap <\/p>\n\n\n\n

<\/p>\n\n\n\n

 <\/p>\n\n\n\n

\n
\n
\"mazda<\/figure><\/div>\n\n\n

<\/p>\n<\/div>\n\n\n\n

\n

Design<\/h3>\n\n\n\n

De MX-30 is een echte SUV crossover met een imposant voorkomen, een hoge instap en een hoge zit met goed zicht. <\/p>\n\n\n\n

Het model is duidelijk herkenbaar als Mazda, maar weet een geheel eigen draai te geven aan de huidige Kodo-designvisie van Mazda.<\/p>\n\n\n\n

Het opvallendste aan de MX-30 zijn de freestyle deuren: de achterportieren openen in tegenovergestelde richting ten opzichte van de voorportieren. <\/p>\n\n\n\n

De dik aangezette zwarte beschermranden rondom de wielkasten en bumpers versterken de stoere uitstraling. De doorlopende grille en schuin aflopende daklijn geven de Mazda MX-30 iets verfijnds. <\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\n

Verlichting<\/h3>\n\n\n\n

De diepliggende koplampunits met LED-technologie zijn niet alleen een onderscheidend designelement, maar dragen dankzij hun hoge output ook aanzienlijk bij aan de actieve veiligheid.<\/p>\n\n\n\n

Naast een hogere lichtopbrengst is ook het lagere energieverbruik en de lange levensduur een voordeel de LED-verlichting. LED-verlichting is ook terug te vinden in de achterlichten.<\/p>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\"mazda<\/figure><\/div><\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
\"mazda<\/figure><\/div><\/div>\n\n\n\n
\n

Infotainment<\/h3>\n\n\n\n

Als eerste model van Mazda beschikt de MX-30 over liefst drie beeldschermen die in het dashboard zijn verwerkt. <\/p>\n\n\n\n

Een scherm achter het stuur met relevante informatie over onder andere het verbruik en actieve veiligheidssystemen. Een scherm bovenop het dashboard voor de multimedia en navigatie. En een laag geplaatst scherm voor de klimaatafstelling en zaken als stoel- en stuurwielverwarming.<\/p>\n\n\n\n

Het infotainment systeem is standaard uitgerust met navigatie, Apple Carplay en digitale radio. Het systeem is simpel te bedienen met de centraal geplaatste controller op de zwevende middenconsole. In stilstand is het scherm ook via het touchscreen te bedienen. <\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\n

Praktisch<\/h3>\n\n\n\n

In de MX-30 passen vijf personen. Er is redelijk wat beenruimte achterin. Door de aflopende daklijn is de hoofdruimte achterin beperkt. De stoelen goed, ondanks dat de zitting aan de korte kant is.<\/p>\n\n\n\n

De aflopende daklijn heeft ook invloed op bagageruimte. Die is met 310 liter niet heel groot. De achterbank is in twee delen (60:40) neerklapbaar wat ruimte cre\u00ebert voor veel meer bagage.<\/p>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\"goedkoopste<\/figure><\/div>\n\n\n

<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\n
\"mazda<\/figure><\/div><\/div>\n\n\n\n
\n

Veiligheid<\/h3>\n\n\n\n

De uitrusting is zoals mag worden verwacht van Mazda. De MX-30 is voorzien van alle gangbare voorzieningen op het gebied van luxe en veiligheid.<\/p>\n\n\n\n

De i-Activsense-technologie\u00ebn van de Mazda MX-30 maken veilig rijden eenvoudiger. Zo herkent het systeem gevaren en helpt het te voorkomen dat de auto van de weg raakt. <\/p>\n\n\n\n

De intelligente remassistent (SBS) activeert automatisch de remmen als hij een naderend object detecteert. Ook detecteert het systeem bij het links afslaan rechtdoor rijdend verkeer op de tegenoverliggende rijstrook.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\n

Motor<\/h3>\n\n\n\n

De elektromotor is niet opvallend krachtig. Hij levert 145 pk en 271 Nm en kan daarmee in 9,7 seconden
accelereren tot 100 km per uur. De topsnelheid is begrensd op 140 km\/uur. De elektromotor biedt alle bekende voordelen van elektrische rijden: alles gaat stil, soepel en direct.<\/p>\n\n\n\n

Het accupakket weegt \u2018slechts\u2019 310 kilo en heeft een beperkte capaciteit van 35,5 kWh. De actieradius is daardoor beperkt tot 200 kilometer (WLTP). Voor veel rijders is 200 kilometer voldoende, maar zeker niet voor iedereen. <\/p>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\"mazda<\/figure><\/div><\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
\"Review<\/figure>\n<\/div>\n\n\n\n
\n

Interieur<\/h3>\n\n\n\n

Het interieur is vernieuwend en tegelijkertijd vertrouwd. Duurzaamheid is leidend geweest bij veel interieur keuzes. Zo is de MX30 aan het einde van de levenscyclus 95% recyclebaar. Waar mogelijk zijn gerecyclede materialen toegepast. <\/p>\n\n\n\n

De stoelen en deurbekleding zijn bijvoorbeeld gemaakt van een stof waarin gerecyclede PET-flessen zijn verwerkt. Het leder komt niet van koeien maar is veganistisch. In de in het oog springende zwevende middenconsole zit een hele laag kurk. Niet alleen duurzaam, het ziet er ook nog eens goed uit.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

Ook populair in deze klasse<\/h3>\n\n\n
\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\n
\n
\n <\/svg>
\n <\/svg>\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
2008<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Peugeot 2008<\/div><\/div>

Stoere, milieuvriendelijke en vooral moderne crossover met een goed onderstel. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 540,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Stijlvol<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Captur<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Renault Captur<\/div><\/div>

Briljante motortechniek en voorbeeldig stuurgedrag. Nog altijd de best rijdende auto in zijn klasse.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 475,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Mokka<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Opel Mokka<\/div><\/div>

De Mokka is een pretauto waarbij vormgeving en vernieuwing centraal staan. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 563,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Sportief<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
KONA<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Hyundai KONA<\/div><\/div>

Hij is ruim, praktisch, biedt veel comfort en heeft een indrukwekkend complete uitrusting.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 694,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Puma<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Ford Puma<\/div><\/div>

Superieur rijgedrag en krachtige prestaties. Mede door de moderne hybride techniek.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 489,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Ultiem rijgenot<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Ariya<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Nissan Ariya<\/div><\/div>

Aan alle kanten word je rustig van het rijden in deze elektrische auto. Hij scoort op elk vlak voldoendes.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 669,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Compacte SUV<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n

Mazda 3008 Private Lease Design<\/h2>\n\n\n\n
\n