{"id":24688,"date":"2021-11-26T15:48:14","date_gmt":"2021-11-26T15:48:14","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=24688"},"modified":"2022-01-04T15:05:57","modified_gmt":"2022-01-04T14:05:57","slug":"rijtest-kia-ceed-gt-line-gewoon-lekker-gewoon","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-kia-ceed-gt-line-gewoon-lekker-gewoon\/","title":{"rendered":"Rijtest Kia Ceed GT-Line: Gewoon lekker gewoon"},"content":{"rendered":"\n

Rijtest Kia Ceed GT-Line: Gewoon lekker gewoon<\/h2>\n\n\n\n

Kia en moederbedrijf Hyundai behoren tot de voorhoede met elektrisch rijden. Toch vind ik mezelf op weg naar Kia voor een rijtest met een Kia Ceed met een viercilinder benzinemotor. Niet elektrisch, niet hybride. Is deze auto nog wel bij de tijd?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Sterktes<\/td>Zwaktes<\/td><\/tr>
+ Bruikbaarheid<\/td>\u2013 Geen hybride<\/td><\/tr>
+ Sport-stand<\/td>\u2013 Adaptive cruise control<\/td><\/tr>
+ Lichten<\/td>\u2013 Sluiten kofferdeksel<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n\n\n\n

Wat is de Kia Ceed GT-Line?<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Tussen 2010 en 2013 schitterde de Kia Ceed (toen nog Cee\u2019d) als \u2018reasonably priced car\u2019 bij Top Gear. Als toonbeeld van een doorsnee en saai automobiel werd hij door talloze beroemdheden over het circuit getrapt. Anno 2021 is de Kia Ceed veel veranderd, en toch ook weer niet.<\/p>\n\n\n\n

Naast de familie-uitbreiding met de ProCeed, de Xceed en de Ceed Sportswagon staat de gewone Ceed nog steeds sterk als hatchback. Vier portieren, een grote kofferdeksel: gewoon zoals we ze kennen van vroeger. Hij is er met een mild hybride motor, maar de sportievere modellen doen het gewoon met een ouderwetse 1,5 liter vierpitter voorin.<\/p>\n\n\n\n

\"Vanaf<\/figure>\n\n\n\n

Bovenin de voedselketen vinden we de Ceed GT met zijn 204 pk. Net daaronder staat de identiek ogende maar minder krachtige Kia Ceed GT-Line van deze rijtest. In dit tijdperk van elektrische auto\u2019s is het vermogen van 160 pk niets meer om over op te scheppen. Toch pretendeert de GT-Line een heleboel met zijn pseudo-functionele luchthappers in de bumper en zijn opvallende kleurtje.<\/p>\n\n\n\n

<\/div>\n\n\n\n

Kia Lease Aanbiedingen<\/p>\n\n\n\n

Steeds meer mensen kiezen voor Kia Ceed Private Lease<\/a>. Een voordelige manier om zorgeloos in deze nieuwe auto te rijden. Via Kia Private Lease<\/a> zijn bijna alle modellen te bestellen. <\/p>\n\n\n

\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\r\n
\r\n
\r\n <\/svg>
\r\n <\/svg>\r\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Picanto<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Kia Picanto<\/div><\/div>

Het is verbazingwekkend hoeveel auto Kia met de Picanto voor het geld biedt. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 260,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Value for money<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Stonic<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Kia Stonic<\/div><\/div>

Hoog kwaliteitsniveau, stoer, veilig, compleet uitgerust en voordelig via Private Lease.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 409,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Value for money<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Sportage<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Kia Sportage<\/div><\/div>

De Sportage is het overwegen waard als je op zoek bent naar een praktische zuinige gezins-SUV.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 644,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Praktisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
EV6<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Kia EV6<\/div><\/div>

De ProCeed is een design-hoogstandje die connaisseurs aanspreekt die meer zoeken dan een praktische auto. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 797,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Shooting brake<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Hoe rijdt hij?<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Op papier is het vermogen niet indrukwekkend, maar de Kia Ceed GT-Line weegt slechts 1360 kilo. Geen zware accu\u2019s hier! Een goed recept voor een sportief rijgedrag dus. Desondanks kan de Kia Ceed de ingredi\u00ebnten niet direct omzetten naar het bijbehorende gevoel. De schuldige steekt eigenwijs uit de middenconsole: het pookje van de automaat.<\/p>\n\n\n\n

Bij normaal optrekken wandelt de zeventraps automaat snel door de versnellingen, waarschijnlijk om het benzineverbruik in toom te houden. Bij 50 km\/u rijdt hij al in D5, en heb je dus al vijf schakelmomenten gehad. Omdat deze elkaar rap opvolgen en de auto elke keer iets inhoudt, lijkt het alsof de auto hortend en stotend wegrijdt.<\/p>\n\n\n\n

\"Kia<\/figure>\n\n\n\n

Ook bij het flink intrappen van het gaspedaal lijkt de automaat eerst in de handleiding te moeten opzoeken wat hij moet doen onder deze omstandigheden. Oja, terugschakelen, dat was het! Al met al maakt het dat de Kia Ceed zwaarder en logger aanvoelt dan zou moeten.<\/p>\n\n\n\n

Het medicijn is echter de knop met \u2018sport\u2019 op de middenconsole. Na indrukken kleuren niet alleen de tellers wit maar het lijkt alsof de auto de helft van zijn gewicht achterlaat. Plotseling rijd je in de vlotte, lichtvoetige hatchback die de Kia Ceed hoort te zijn. De automaat schakelt later op en vroeger terug, waardoor de auto ineens direct reageert op bewegingen van jouw rechtervoet. De Kia Ceed doet zijn stropdas af en laat even zien dat hij niet wars is van een feestje.<\/p>\n\n\n\n

Sterke punten<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Net zoals veel andere hatchbacks lacht de Kia Ceed in het gezicht van al die crossovers en SUV\u2019s op de weg. Met krap 4,3 meter lengte past de Ceed overal in en tussen. De achterbank is groot genoeg voor de kinderen want hoe vaak heb je nu volwassenen achterin zitten? De vierkante kofferbak van 395 liter accepteert meer van je spullen dan de bescheiden buitenmaten doen vermoeden.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

De Kia Ceed neemt al het goede van andere auto\u2019s en combineert dit zonder te overdrijven. Hierdoor is het de geschikte auto voor elke situatie. Zoek je een goed afgewerkt interieur zonder premium prijs? Of voldoende ruimte voor passagiers en bagage terwijl je toch in elk parkeervak past? Of een auto die je zonder poespas van A naar B brengt, maar toch sportief is als jij dat wil? De Kia Ceed GT-Line biedt het je.<\/p>\n\n\n\n

Even moeten we aandacht besteden aan de achterlichten, die exclusief zijn voor de GT en de GT-Line. Talloze lampjes in een honingraatstructuur glimmen je tegemoet, en de richtingaanwijzer trekt er als slangen doorheen. Ook de koplampen zijn het bekijken waard. Drie pijlvormige dagrijlampen vormen hier tegens de oranje knippers. Deze lampen tillen de onopvallende Ceed naar een hoger niveau.<\/p>\n\n\n\n

\"Pijltjes<\/figure>\n\n\n\n

Zwakke punten<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

In een wereld waarin een liter benzine meer dan twee Euro kost, kun je je afvragen voor wie de Kia Ceed GT-Line is. Het verbruik van 1 op 15 is niet ongewoon voor dit type auto, maar voor de prijs van een Kia Ceed koop je bij de concurrent een zuinige hybride. Waarom gaan voor een benzinemotor? Voor een sportauto is deze keuze te rechtvaardigen, maar zo sportief is de Kia Ceed GT-Line niet. De elektrische push van een hybride aandrijving zou de Ceed juist sportiever kunnen maken.<\/p>\n\n\n\n

Een eigenaardigheidje dat we ervoeren met de Kia Ceed had te maken met de kofferdeksel. Nu zijn we altijd zuinig met testauto\u2019s, maar blijkbaar gooiden we de kofferdeksel steeds niet hard genoeg dicht. Regelmatig vertelde de auto ons dat hij nog open stond. Ook met de portieren hebben we dit gehad. Na een paar keer gaat dat vervelen. Blijkbaar moet je bij de Kia Ceed de portieren hard dicht gooien.<\/p>\n\n\n\n

\"Kijkje<\/figure>\n\n\n\n

Uitrusting<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Een hatchback met een benzinemotor mag dan wat ouderwets klinken, de Kia Ceed GT-Line is van alle moderne snufjes voorzien. Die zijn over het algemeen erg prettig en eenvoudig te bedienen. Van de rijbaanassistent hebben we al eerder gezegd dat deze teveel naar het midden van de weg stuurt. Op de linkerbaan van een snelweg vol vrachtverkeer rijdt dit niet echt relaxed.<\/p>\n\n\n\n

De adaptive cruise control mag wat ons betreft wel wat sneller optrekken. Nu liet hij in de file grote gaten vallen, om deze vervolgens op snelheid dicht te rijden. Hierbij moest hij regelmatig weer vol in de remmen voor de langzame voorganger. Met iets sneller optrekken voorkom je dit jojo-gedrag.<\/p>\n\n\n\n

Zoals het een testauto betaamt, was de Kia Ceed van onze rijtest voorzien van alle gemakken. Een enorm panoramadak laat daglicht in het interieur stromen. De speciale su\u00e8de GT-Line stoelen schuiven bij instap automatisch in de juiste stand en zijn verwarmbaar. Het 12,3 inch scherm is van een prettig formaat en goed afleesbaar. Het dashboard is een goede mix van fijne materialen en plastic.<\/p>\n\n\n\n

\"Achterkant\"<\/figure>\n\n\n\n

Conclusie rijtest Kia Ceed GT-Line<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

De Mitsubishi Eclipse, de Ford Puma, het sportwagenmerk MG: allemaal re\u00efncarneerden ze tot crossovers en SUV\u2019s, want dat is wat mensen willen tegenwoordig. De Kia Ceed is gelukkig de praktische hatchback gebleven. Hij is er voor mensen die snappen dat \u2018hoger\u2019 niet automatisch \u2018ruimer\u2019 of \u2018veiliger\u2019 betekent en die vooral op zoek zijn naar bruikbaarheid.<\/p>\n\n\n\n

De Kia Ceed is niet spannend, maar dat hoeft niet direct negatief te zijn. Je zou kunnen zeggen: hij komt alleen tot zijn recht in sport-stand. Echter, je kunt hem echter ook zien als een normale, praktische gezinsauto, die een sportief rijgedrag onder een knopje heeft verstopt. Het valt alleen te bezien of de Kia Ceed GT-Line sportief genoeg is om de keuze voor een verbrandingsmotor te rechtvaardigen.<\/p>\n\n\n\n

Foto\u2019s en tekst: Maarten van der Westen ~ dagelijksauto.nl<\/p>\n\n\n\n

Het bericht Rijtest Kia Ceed GT-Line: Gewoon lekker gewoon verscheen eerst op www.dagelijksauto.nl<\/p>\n\n\n\n

<\/div>\n\n\n\n
\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Populaire Leaseauto’s<\/h2>\n\n\n
\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\r\n
\r\n
\r\n <\/svg>
\r\n <\/svg>\r\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
208<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Peugeot 208<\/div><\/div>

Weinig auto\u2019s zijn zo eigentijds als de 208. Hij ziet er van buiten en van binnen schitterend uit. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 324,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Stijlvol <\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Corsa<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Opel Corsa<\/div><\/div>

Compleet uitgeruste eigentijdse auto die veel mensen aanspreekt. Voordelig in Private Lease.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 369,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Meest gekozen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Polo<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volkswagen Polo<\/div><\/div>

Modern en toch ook vertrouwd. Ruim, functioneel en comfortabel. Alles waar Volkswagen voor staat. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 339,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Goedkoop rijden<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Ibiza<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
SEAT Ibiza<\/div><\/div>

Volwassen auto met verfijnde uitstraling. De Ibiza biedt veel waar voor het geld.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 359,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
TIP van Leaseauto<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
C3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Citro\u00ebn C3<\/div><\/div>

Onderscheidend trendy design en uiterst comfortabel. Mede door de weldadige vering. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 354,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Franse elegantie<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
i20<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Hyundai i20<\/div><\/div>

Veiligheids- en comfortsystemen zijn van een niveau dat je in dit segment niet snel verwacht.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 389,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Value for money<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
\n
Private Lease Occasion<\/strong><\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
Private Lease Vergelijker<\/strong><\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
\n
Private Lease Aanbiedingen<\/strong><\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
Private Lease Elektrische Auto<\/strong><\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Alle Rijtesten<\/h2>\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Populaire Leaseauto’s<\/h2>\n\n\n
\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\r\n
\r\n
\r\n <\/svg>
\r\n <\/svg>\r\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
208<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Peugeot 208<\/div><\/div>

Weinig auto\u2019s zijn zo eigentijds als de 208. Hij ziet er van buiten en van binnen schitterend uit. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 324,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Stijlvol <\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Corsa<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Opel Corsa<\/div><\/div>

Compleet uitgeruste eigentijdse auto die veel mensen aanspreekt. Voordelig in Private Lease.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 369,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Meest gekozen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Polo<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volkswagen Polo<\/div><\/div>

Modern en toch ook vertrouwd. Ruim, functioneel en comfortabel. Alles waar Volkswagen voor staat. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 339,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Goedkoop rijden<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Ibiza<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
SEAT Ibiza<\/div><\/div>

Volwassen auto met verfijnde uitstraling. De Ibiza biedt veel waar voor het geld.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 359,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
TIP van Leaseauto<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
C3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Citro\u00ebn C3<\/div><\/div>

Onderscheidend trendy design en uiterst comfortabel. Mede door de weldadige vering. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 354,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Franse elegantie<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
i20<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Hyundai i20<\/div><\/div>

Veiligheids- en comfortsystemen zijn van een niveau dat je in dit segment niet snel verwacht.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 389,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Value for money<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
\n
Private Lease Occasion<\/strong><\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
Private Lease Vergelijker<\/strong><\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
\n
Private Lease Aanbiedingen<\/strong><\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
Private Lease Elektrische Auto<\/strong><\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Alle Rijtesten<\/h2>\n\n\n
\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t
\n \n
\n

\n Hyundai Kona Hybride 2024: Innovatief Comfort en Rijgemak<\/a>\n <\/h3>\n
\n \n
\"Rijtest<\/div><\/a>\n <\/div>\n
\n \n
\n

Met de vorige generatie Kona, vooral de elektrische variant, als verkoophit, is het geen verrassing dat de nieuwe generatie in de schijnwerpers staat.<\/p>\n Lees meer<\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/article>

\n

\n Opel Astra-E: Effici\u00ebnt, Betrouwbaar en Toonaangevend in Kwaliteit<\/a>\n <\/h3>\n
\n \n
\"Autotest<\/div><\/a>\n <\/div>\n
\n \n
\n

In de wereld van elektrische voertuigen is de Opel Astra-e een schoolvoorbeeld van succes. Lees in dit artikel waarom.<\/p>\n Lees meer<\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/article>

\n

\n Rijtest in de Toyota Yaris Cross: Stijlvol Avontuur<\/a>\n <\/h3>\n
\n \n
\"Toyota<\/div><\/a>\n <\/div>\n
\n \n
\n

Voor degenen die de Land Cruiser of Rav4 wat aan de grote kant vinden, hebben we d\u00e9 oplossing: de Yaris Cross.<\/p>\n Lees meer<\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/article>

\n

\n De Nissan Ariya in de Spotlights: Analyse van Private Lease Mogelijkheden<\/a>\n <\/h3>\n
\n \n
\"Nissan<\/div><\/a>\n <\/div>\n
\n \n
\n

Wij namen de Nissan Ariya onder de loep om te zien hoe deze zich staande houdt onder barre omstandigheden.<\/p>\n Lees meer<\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/article>

\n

\n Ritje in de Peugeot 408: Stijlvol en Comfortabel Rijden<\/a>\n <\/h3>\n
\n \n
\"Rijtest<\/div><\/a>\n <\/div>\n
\n \n
\n

De Peugeot 408 Plug-in-Hybride is een indrukwekkende auto die elegantie en comfort combineert met de voordelen van elektrische aandrijving.<\/p>\n Lees meer<\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/article>

\n

\n Rijtest in de Toyota Prius: De ultieme hybride ervaring<\/a>\n <\/h3>\n
\n \n
\"Toyota<\/div><\/a>\n <\/div>\n
\n \n
\n

De Toyota Prius maakt zijn comeback. In dit artikel van Leaseauto.nl vertellen wij over onze rijervaring in de Toyota Prius.<\/p>\n Lees meer<\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/article><\/div>\n

\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t <\/span><\/span><\/span>\n\t\t\t\t <\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
<\/div>\n\t\t\t\t <\/div>\n\t\t\t\t <\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
<\/div>\n\t\t\t\t <\/div>\n\t\t\t\t <\/div>\n\t\t\t\t <\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n <\/div>\n
\n