{"id":26123,"date":"2022-01-24T08:28:04","date_gmt":"2022-01-24T08:28:04","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=26123"},"modified":"2022-02-14T16:09:04","modified_gmt":"2022-02-14T15:09:04","slug":"rijtest-cupra-born","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-cupra-born\/","title":{"rendered":"Rijtest Cupra Born"},"content":{"rendered":"\n
Sterktes<\/td>Zwaktes<\/td><\/tr>
+ zijn uiterlijk, aan de binnen- en buitenkant<\/td>\u2013 Infotainment systeem + app<\/td><\/tr>
+ rijeigenschappen<\/td>\u2013 niet een 230V kabel standaard<\/td><\/tr>
+ scherp geprijsd<\/td>\u2013 geen frunk<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n\n\n\n

Zeg je Cupra, dan zeg je Seat. Zeg je Seat, dan zeg je Volkswagen-group. Zeg je Cupra Born, dan zeg je Volkswagen ID.3<\/a>. Deze Cupra variant is in feite de sportieve versie van de Volkswagen ID.3. De overeenkomsten zijn duidelijk, maar zeker ook de verschillen. In deze Cupra Born rijtest kijken we hij zijn meerwaarde waard is.
love the Born<\/p>\n\n\n\n

Wat is de Born?<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Zoals gezegd is de Born het sportschoolbroertje van de ID.3. Zijn voorbumper is meer open, het lijkt bijna een brandstofauto, de achterkant is sportiever door de lichtlijn tussen de achterlichten, de in kleur meegespoten dakspoiler en de diffuser aan de onderkant van de bumper. Het laatste onderscheidende vermogen, naast de lichtmetalen velgen, is de c-stijl (het plaatwerk tussen achterdeur en achterklep). Bij Volkswagen is de C-stijl voorzien van een sticker, de Cupra heeft meer staal en \u00e9cht plastic er tussen gezet.<\/p>\n\n\n\n

\"Cupra<\/figure>\n\n\n\n

ID.3 heeft een sticker, Born heeft een nette plastic plaat<\/p>\n\n\n\n

Het sportievere uiterlijk zie je ook aan de binnenkant. Een hogere middenconsole, mooiere materialen en een groter touchscreen (nog zonder navigatie) en vooral meer koperkleurige accenten. Plastic koper is bij de Born blijkbaar niet zo duur als het edelmetaal, want de Born maakt er zowel in het interieur als exterieur veelvuldig gebruik van.<\/p>\n\n\n\n

\"stuurwiel
koper of brons?<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

De meerwaarde van de Cupra moet je in dit geval wel in het juiste perspectief zien. De ID.3 is een stuk bereikbaarder, vanaf 34.000 euro voor een 45 kWh accu (346 km actieradius) met 150 pk. De Cupra Born heeft een 58 kWh accu (420 km actieradius) in combinatie met 204 pk. Wil je een ID.3 met 204 pk \u00e9n de 58 kWh accu, dan ben je bijna 38.500 euro kwijt. De Born kost dan slechts 37.000 euro. De ID.3 zit dan wel iets ruimer in zijn uitrustig waarbij het standaard aanwezige navigatiesysteem het meest opvalt.<\/p>\n\n\n\n

Hoe rijdt de Cupra Born?<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Nou, erg goed! De neus staat 1,5 centimeter dichter bij het asfalt en de kont 1 centimeter. In combinatie met onze van 19 inch grootte lichtmetalen velgen voorziene Born rijdt het erg goed. Zowel sportief als relatief comfortabel. Enige speelsheid in zijn kont is bij deze achterwiel aangedreven EV aanwezig.<\/p>\n\n\n\n

\"Cupra<\/figure>\n\n\n\n

De stoelen houden je goed op je plek en \u00f3\u00f3k deze passen goed bij zijn karakter. Net als de 204 pk sterke elektromotor. De wielen staan ver op de hoeken van de auto, wat hem een wendbaar karakter geeft \u00e9n een kleine draaicirkel van 10 meter.<\/p>\n\n\n\n

\"draaiende
wielen op de hoeken geven een draaicirkel van slechts 10 meter<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Hoe laadt de Born?<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

De netto 58 kWh accu, bruto 62 kWh, kun je altijd opladen bij openbare laadpalen en thuisladers met 3-fasen 11 kW. Keurig! Bij snelladers kan dat met 120 kW DC. Ook keurig voor een 58 kWh accu! Opladen kan ook door te regenereren, oftewel het terugwinnen van stroom voor de accu door middel van gas loslaten of remmen. Dat doet de Cupra Born keurig. Hiervoor heb je naast het instrumentarium de automaat \u201chendel\u201d die je in D van Drive kunt zetten of B van Brake waarbij er harder op de motor afgeremd wordt. Meer smaken heb je jammer genoeg niet.<\/p>\n\n\n\n

\"geopende
11 kW 3-fasen AC of 120 kW DC<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Sterke punten<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Zijn uiterlijk! In elk opzicht is dit een mooiere ID.3<\/a>. Hij degradeert de ID.3 tot saai, iets wat hij niet verdient. Er worden in deze Cupra ook mooiere materialen gebruikt in het interieur. Daardoor heb je een meer premium gevoel.<\/p>\n\n\n\n

\"voorstoelen
het is allemaal koperkleur wat de klok slaat<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Zijn rijeigenschappen passen goed bij zijn uiterlijk. Sportief, maar tegelijkertijd nog voldoende comfortabel.<\/p>\n\n\n\n

\"panning
de Born rijdt bovengemiddeld goed<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Hij is betaalbaar! Hij voelt rijker uitgerust en meer premium aan dan een Volkswagen ID.3, maar is niet duurder. Gelijk gemotoriseerd en met hetzelfde accupakket is hij zelfs goedkoper dan een ID.3.<\/p>\n\n\n\n

Zwakke punten<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Duidelijk het infotainmentsysteem. Er lijkt t\u00e9 veel over nagedacht te zijn. Zaken zijn niet gemakkelijk te vinden. Het systeem had ook net wat sneller mogen werken. De app werkt ook nog verre van prettig, maar dat zal straks een kwestie van tijd zijn. Updates, lees verbeteringen, van apps krijg je op je telefoon dagelijks aangeboden, net als dat bij elektrische auto\u2019s tegenwoordig het geval is. Daarvoor heb je OTA (Over The Air) updates die de auto meer range, verbeterde functionaliteiten of een hogere laadsnelheid geven.<\/p>\n\n\n\n

\"stuur
infotainment werkt niet zo goed als dat hij er uit ziet<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

De Born heeft enkel een elektromotor op de achterwielen. Dit past ook bij zijn sportieve inborst. Maar je zou toch denken dat er daardoor voldoende ruimte over is onder de \u2018motorkap\u2019 aan de voorkant voor een frunk. We hebben gezien dat de ruimte daar beperkt is, maar het kan net genoeg zijn voor een laadkabel. Dan hoef je die vieze en natte slang niet meer in de kofferbak te leggen. Het zou ons niets verbazen als aftersales leveranciers hier op inspelen, wat ook gebeurt is bij onder andere de Hyundai KONA electric \/ Kia e-Niro.<\/p>\n\n\n\n

\"geopende
geen frunk (front trunk) of froot (front boot)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Uiteraard is een Mode 3 laadkabel om te kunnen opladen bij openbare laadstations altijd aanwezig, maar dat geldt niet voor een Mode 2 laadkabel. Deze kun je op je thuisstopcontact aansluiten om je auto \u2018langzaam\u2019 met 2,3 kW op te laden. Snel gaat het niet, maar het is een life saver op vakantieparken en buitenlandse locaties waar een hoeveelheid aan openbare laadpalen niet gemeengoed is. Vanaf de 10 mille duurdere Performance One is deze kabel wel standaard.<\/p>\n\n\n\n

\"kofferbak
geen frunk, dus vieze kabel achterin of in bak onder deze vloer<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Conclusie rijtest Cupra Born<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

De Cupra Born is bewust gepositioneerd als het buitenbeentje van de ID.3 familie. Sportiever en meer premium materialen. En omdat de prijzen gemiddeld lager liggen dan de ID.3 kwalificeert dit hem gelijk tot d\u00e9 EV van de familie. Hij rijdt zoals hij er uit ziet, sportief met genoeg comfort. Qua opladen laadt hij geen steek vallen, maar een Mode 2 laadkabel had er wel standaard bij gemoeten. Het infotainment systeem is zodanig ver doordacht, dat je hem niet meer begrijpt. In onze testweek hebben wij er niet aan kunnen wennen en daarom zou dit software-dingetje de enige reden zijn om niet voor deze \u2018goed ogende en rijdende aanbieding\u2019 te kiezen.<\/p>\n\n\n\n

Fotografie: Frank van Hoof<\/p>\n\n\n\n

Het bericht Rijtest Cupra Born is de ID.3 waarvoor je moet kiezen verscheen eerst op www.dagelijksauto.nl<\/p>\n\n\n\n

Elektrische Auto’s<\/h3>\n\n\n\n

Elektrische auto\u2019s winnen snel aan populariteit. Veel verkochte modellen zijn de elektrisch aangedreven Tesla Model 3<\/a>, Opel Corsa-e<\/a>, Peugeot e-208<\/a>, Peugeot e-2008<\/a>, Opel Mokka<\/a>, Kia Niro<\/a>, Volvo XC40<\/a>, Hyunday Kona<\/a>, Hyunday Ioniq 5<\/a>, Skoda Enyaq,<\/a>KIA EV6<\/a>.<\/p>\n\n\n

\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\n
\n
\n <\/svg>
\n <\/svg>\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Model 3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Tesla Model 3<\/div><\/div>

In een wereld waarin iedereen richting een elektrisch assortiment gaat, bewijst Tesla nog steeds een koploper te zijn.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 439,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
e-2008<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Peugeot e-2008<\/div><\/div>

Een creatief hoogstandje. Het design van de 2008 verleidt met elegante vormgeving en moderne techniek. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 509,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
C40 Recharge<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volvo C40 Recharge<\/div><\/div>

De Volvo C40 is een veilige en stijlvolle SUV met een luxueus interieur en stijlvol interieur. Hij ziet er bijzonder sportief uit.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 730,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Heerlijke reisauto<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Mokka-e<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Opel Mokka-e<\/div><\/div>

De 100% elektrische Mokka is stoere duurzame crossover.
\n.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 399,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Ariya<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Nissan Ariya<\/div><\/div>

Aan alle kanten word je rustig van het rijden in deze elektrische auto. Hij scoort op elk vlak voldoendes. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 669,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
MG ZS<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
MG MG ZS<\/div><\/div>

Een SUV met een klassieke vormgeving, 100% elektrisch en met een rijbereik van 260 km. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 499,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
ID.3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volkswagen ID.3<\/div><\/div>

Met de ID.3 Volkswagen heeft zich geschaard onder trendzetters. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 605,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Model Y<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Tesla Model Y<\/div><\/div>

De Model Y weet zich duidelijk te onderscheiden van het bestaande SUV aanbod. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 635,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
KONA<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Hyundai KONA<\/div><\/div>

Hij is ruim, praktisch, biedt veel comfort en heeft een indrukwekkend complete uitrusting.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 694,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

In onze Private Lease Vergelijker<\/a> is het makkelijk om de beste deal te vinden. Naast nieuwe auto’s helpen wij ook bij het vinden van Private Lease Occasions. <\/a>Ook adviseren wij gratis bij het kiezen van een passende Elektrische Private Lease Auto.<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Sterktes Zwaktes + zijn uiterlijk, aan de binnen- en buitenkant \u2013 Infotainment systeem + app + rijeigenschappen \u2013 niet een 230V kabel standaard + scherp geprijsd \u2013 geen frunk Zeg je Cupra, dan zeg je Seat. Zeg je Seat, dan zeg je Volkswagen-group. Zeg je Cupra Born, dan zeg je Volkswagen ID.3. Deze Cupra variant […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":26125,"comment_status":"close","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"_mi_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"_themeisle_gutenberg_block_has_review":false,"footnotes":""},"categories":[6731],"tags":[],"yoast_head":"\nRijtest Cupra Born - Leaseauto.nl<\/title>\n<meta name=\"description\" content=\"Zijn uiterlijk! In elk opzicht is de Cupra Born een mooiere ID.3. Hij degradeert de ID.3 tot saai, iets wat hij niet verdient.\" \/>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"nl_NL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Rijtest Cupra Born\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"SterktesZwaktes+ zijn uiterlijk, aan de binnen- en buitenkant\u2013 Infotainment systeem + app+ rijeigenschappen\u2013 niet een 230V kabel standaard+ scherp\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta property=\"article:publisher\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:author\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2022-01-24T08:28:04+00:00\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2022-02-14T15:09:04+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/01\/975px-8.jpg\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"975\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"548\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:type\" content=\"image\/jpeg\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:creator\" content=\"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:site\" content=\"@LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Geschreven door\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Geschatte leestijd\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"8 minuten\" \/>\n<!-- \/ Yoast SEO Premium plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Rijtest Cupra Born - Leaseauto.nl","description":"Zijn uiterlijk! In elk opzicht is de Cupra Born een mooiere ID.3. Hij degradeert de ID.3 tot saai, iets wat hij niet verdient.","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/","og_locale":"nl_NL","og_type":"article","og_title":"Rijtest Cupra Born","og_description":"SterktesZwaktes+ zijn uiterlijk, aan de binnen- en buitenkant\u2013 Infotainment systeem + app+ rijeigenschappen\u2013 niet een 230V kabel standaard+ scherp","og_url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/","og_site_name":"Leaseauto.nl","article_publisher":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_author":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_published_time":"2022-01-24T08:28:04+00:00","article_modified_time":"2022-02-14T15:09:04+00:00","og_image":[{"width":975,"height":548,"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/01\/975px-8.jpg","type":"image\/jpeg"}],"author":"Leaseauto.nl","twitter_card":"summary_large_image","twitter_creator":"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl","twitter_site":"@LeaseautoNl","twitter_misc":{"Geschreven door":"Leaseauto.nl","Geschatte leestijd":"8 minuten"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-cupra-born\/"},"author":{"name":"Leaseauto.nl","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235"},"headline":"Rijtest Cupra Born","datePublished":"2022-01-24T08:28:04+00:00","dateModified":"2022-02-14T15:09:04+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-cupra-born\/"},"wordCount":1053,"publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/01\/975px-8.jpg","articleSection":["autotest"],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-cupra-born\/","url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/","name":"Rijtest Cupra Born - Leaseauto.nl","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website"},"primaryImageOfPage":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/#primaryimage"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/01\/975px-8.jpg","datePublished":"2022-01-24T08:28:04+00:00","dateModified":"2022-02-14T15:09:04+00:00","description":"Zijn uiterlijk! In elk opzicht is de Cupra Born een mooiere ID.3. Hij degradeert de ID.3 tot saai, iets wat hij niet verdient.","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/#breadcrumb"},"inLanguage":"nl-NL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/"]}]},{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/#primaryimage","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/01\/975px-8.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/01\/975px-8.jpg","width":975,"height":548},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-cupra-born-de-id-3-die-je-moet-kiezen\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Private Lease","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"autotest","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/category\/autotest\/"},{"@type":"ListItem","position":3,"name":"Rijtest Cupra Born"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","name":"Leaseauto.nl","description":"Private Lease Advies en Vergelijker","publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization","name":"Leaseauto.nl","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","width":1572,"height":682,"caption":"Leaseauto.nl"},"image":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/"},"sameAs":["https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/x.com\/LeaseautoNl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/www.youtube.com\/channel\/UCh9joiURntKF3AV2MAfj_AQ\/"]},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235","name":"Leaseauto.nl","sameAs":["https:\/\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/x.com\/https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl"],"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/author\/user\/"}]}},"amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/26123"}],"collection":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=26123"}],"version-history":[{"count":4,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/26123\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":26573,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/26123\/revisions\/26573"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media\/26125"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=26123"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=26123"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=26123"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}