{"id":27574,"date":"2022-04-06T10:07:25","date_gmt":"2022-04-06T09:07:25","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=27574"},"modified":"2022-11-10T14:23:44","modified_gmt":"2022-11-10T13:23:44","slug":"rijtest-skoda-enyaq-de-ev-waar-te-veel-over-is-nagedacht","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/private-lease-elektrische-auto\/rijtest-skoda-enyaq-de-ev-waar-te-veel-over-is-nagedacht\/","title":{"rendered":"Rijtest Skoda Enyaq, de EV waar te veel over is nagedacht"},"content":{"rendered":"\n

Elektrische auto\u2019s<\/a> vragen een andere manier van auto\u2019s ontwikkelen. H\u00e9\u00e9l simpel gezegd heb je voor een elektrische private lease auto<\/a> een accupakket, elektromotoren en intelligente software nodig. Voor wat betreft de software, hier is bijna te veel aandacht aan besteed bij deze rijtest auto, de Skoda<\/a> Enyaq<\/a>. Maar gelukkig is een software-update tegenwoordig de normaalste zaak bij elektrische auto\u2019s.\u00a0\u00a0<\/p>\n\n\n\n

Skoda Private Lease<\/a><\/p>\n\n\n

\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\r\n
\r\n
\r\n <\/svg>
\r\n <\/svg>\r\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Fabia<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
\u0160koda Fabia<\/div><\/div>

Op en top connected, ruimste in zijn klasse. Een juweeltje in het Tsjechische gamma.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 319,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
TIP<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Kamiq<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
\u0160koda Kamiq<\/div><\/div>

Stijlvolle italiaanse auto. Hij is ontworpen voor uw leven en het comfort van alle inzittenden.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 393,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Value for money<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Scala<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
\u0160koda Scala<\/div><\/div>

Skoda biedt met de Scala een modernere uitrusting en (veel) meer ruimte dan andere auto\u2019s met eenzelfde prijskaartje.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 418,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
TIP<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n

Wat is de Skoda Enyaq?<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Het platform waar de Enyaq op staat, het MEB-platform, wordt ook gebruikt voor stalgenoten. Je ziet het niet direct, maar ook de Volkswagen ID.3<\/a>, ID.4 <\/a>en ID.6 (die niet in Europa geleverd wordt), Cupra Born en Audi<\/a> Q4 e-tron staan op het MEB-platform. Van alle MEB-varianten is de Enyaq de grootste, ook voor wat betreft zijn bagageruimte van 585 liter. Er past zelfs een 65 inch Philips OLED+ 935 in (review). \u00a0\u00a0<\/p>\n\n\n\n

\"65
65 inch Philips tv past gewoon achterin<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Het multi-inzetbare platform is geschikt voor elektromotoren op de achteras en desgewenst ook op de vooras. De nu leverbare Enyaqs zijn allemaal achterwielaangedreven, maar vierwielaangedreven versies zijn al aangekondigd zoals een Enyaq RS met 306 pk. Mooi, zo\u2019n modulair platform, maar het is wel jammer dat er bij geen enkele uitvoering ruimte is voor een frunk (front trunk) om je vieze laadkabels in op te bergen.  <\/p>\n\n\n\n

\"kofferbak
v\u00e9\u00e9l ruimte voor je laadkabel. Voorin kun je hem niet kwijt.<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Met de Skoda Enyaq worden rake klappen uitgedeeld aan de Volkswagen ID.4.<\/a> Er worden ongeveer twee keer zoveel Enyaqs verkocht als ID.4\u2019s. En dat komt echt niet alleen door de paraplu in het portier of de ruitenkrabber in de achterklep. Het lijkt wel een gevecht om dezelfde klanten.\u00a0\u00a0<\/p>\n\n\n\n

\n
\n

Elektrische Auto<\/h3>\n\n\n\n

Private lease<\/a> van een elektrische auto<\/a> is nog populairder dan het priv\u00e9 leasen van een benzineauto. Bij Elektrische Auto Private Lease<\/a> rijd je voor een vast bedrag per maand in een nieuwe elektrische auto. Bijna alle kosten zijn inclusief. Alleen de kosten voor het opladen van de auto betaal jezelf. <\/p>\n\n\n\n

Wat Private Lease Elektrische Auto<\/a> extra aantrekkelijk maakt is dat de aanschafprijs van de elektrische auto hoger ligt dan van een benzine auto. Dit maakt de drempel om zelf een elektrische auto te kopen hoog. Bij de priv\u00e9 lease van een elektrische auto wordt de auto gekocht door de leasemaatschappij. Zij betalen het hoge aanschaf bedrag en nemen het risico van de hogere afschrijving. <\/p>\n\n\n\n

Doordat elektrische auto’s pas recentelijk in populariteit toenemen worden er nog niet veel elektrische private lease occasion<\/a>’s aangeboden. Het vinden van een voordelige tweedehands is daardoor lastig. <\/p>\n\n\n\n

Bij het kiezen van een elektrische auto moet je wel op een aantal specifieke dingen letten. In de Private Lease Vergelijker<\/a> van Leaseauto.nl is hier rekening mee gehouden. Zo is wordt bij alle elektrische auto’s de actieradius, accucapaciteit en laadtijd weergegeven. <\/p>\n\n\n\n

De accu die voor het grootste deel de actieradius bepaalt is verantwoordelijk voor een groot deel van de meerprijs van de elektrische auto en daardoor ook voor de leaseprijs. Sommige modellen zoals de Tesla Model 3<\/a> worden aangeboden in uitvoering met een kleinere en een uitvoering met een grotere accu.Let hierop bij het vergelijken van de auto’s. <\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

Sterke punten<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Skoda biedt met de Enyaq<\/a> eigenlijk voor elk wat wils. Op dit moment kun je kiezen uit twee accugroottes, te weten 60 kWh en 80 kWh. En drie motorsterktes: 132 kW (180 pk), 150 kW (204 pk) en 195 kW (265 pk). De prijzen vari\u00ebren van bijna 44.000 euro tot 57.000 euro. Reken in de nabije toekomst op meer varianten. Zowel aan de bovenkant van het gamma in de vorm van de Enyaq RS als aan de onderkant met de Enyaq 50.\u00a0\u00a0<\/p>\n\n\n\n

\"scherm
klein scherm voor je neus met noodzakelijke info<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

In het interieur blijft het schermenfeest beperkt tot twee stuks, in de maat 13 inch. Gelukkig worden deze schermen ondersteund door diverse fysieke knoppen voor snelle commando\u2019s. Het binnenste oogt verder heerlijk opgeruimd met ook nog eens erg veel opbergruimte in bijvoorbeeld de deuren en onder de middenconsole, maar ook in het infotainmentsysteem.  <\/p>\n\n\n\n

\"interieur
top afwerking<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Zwakke punten <\/h2>\n\n\n\n

Op het maar liefst 13 inch grote scherm zijn veel functionaliteiten te vinden. Tenminste, als je ze kan vinden. Het zit zeer gr\u00fcndlich in elkaar en dat beperkt de intu\u00eftiviteit. Voor sommige basale zaken moet je namelijk te veel swipen en zoeken. Je merkt dat erover nagedacht is, maar dat er bijna t\u00e9 veel over is nagedacht. Iets met \u2018door de bomen\u2019 en het \u2018bos\u2019.  <\/p>\n\n\n\n

\"Joeri
software op het grote scherm kan zeker beter<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Standaard kan de Enyaq snelladen (DC) met maximaal 50 kW. Althans de eerste Enyaqs. Nieuwe Enyaqs hebben standaard al de upgrade naar 120 kW. Ook al gebruik je (bijna) nooit een snellader is 120 kW toch prettig. En dan niet alleen voor die enkele EV-vakantie of de trip naar de verjaardag van tante Truus, maar ook voor de restwaarde van de auto. Een elektrische auto met een goede DC-laadsnelheid is praktischer bij dagelijks gebruik, maar heeft dus ook een hogere waarde voor de tweedehands koper.  <\/p>\n\n\n\n

\"Skoda
standaard 3-fasen 11 kW AC of (tegenwoordig) 120 of 135 kW DC<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Voordelige Elektrische Private Lease Auto’s<\/h2>\n\n\n\n

Het Elektrische Private Lease Aanbod <\/a>groeit gestaag. De meeste volledig nieuwe auto’s hebben een elektrische aandrijving. En ook van bestaande modellen zoals de Peugeot 208<\/a> en Opel Corsa<\/a> komen er elektrische uitvoeringen beschikbaar. Op Leaseauto.nl<\/a> is altijd het grootste Private Lease<\/a> Aanbod te vinden. <\/p>\n\n\n\n

<\/div>\n\n\n
\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\r\n
\r\n
\r\n <\/svg>
\r\n <\/svg>\r\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
500e<\/div>
Fiat 500e<\/div><\/div>
\"Prive<\/picture><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 381,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Obv M_60 mnd en KM_10000 km,<\/p>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
e-208<\/div>
Peugeot e-208<\/div><\/div>
\"Prive<\/picture><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 435,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Obv M_60 mnd en KM_10000 km,<\/p>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Corsa-e<\/div>
Opel Corsa-e<\/div><\/div>
\"Prive<\/picture><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 485,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Obv M_60 mnd en KM_10000 km,<\/p>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
MG ZS<\/div>
MG MG ZS<\/div><\/div>
\"Prive<\/picture><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 539,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Obv M_60 mnd en KM_10000 km,<\/p>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Mokka-e<\/div>
Opel Mokka-e<\/div><\/div>
\"Prive<\/picture><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 585,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Obv M_60 mnd en KM_10000 km,<\/p>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
\u00eb-C4<\/div>
Citro\u00ebn \u00eb-C4<\/div><\/div>
\"Prive<\/picture><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 498,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Obv M_60 mnd en KM_10000 km,<\/p>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Spring<\/div>
Dacia Spring<\/div><\/div>
\"Prive<\/picture><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 314,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Obv M_60 mnd en KM_5000 km,<\/p>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Megane E-TECH<\/div>
Renault Megane E-TECH<\/div><\/div>
\"Prive<\/picture><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 539,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Obv M_60 mnd en KM_5000 km,<\/p>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Conclusie rijtest Skoda Enyaq<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Met de Skoda Enyaq heeft moederbedrijf Volkswagen<\/a> de grootste concurrent van de ID.4 gepresenteerd. Het is de iets grotere auto met de meeste binnenruimte. En waar Skoda de goedkopere variant was, is hij nu duurder dan de ID.4, maar hij is zijn meerprijs ook dubbel en dwars waard! En niet alleen ik vind dat, de verkoopstatistieken laten hetzelfde beeld zien.\u00a0\u00a0<\/p>\n\n\n\n

Fotografie: Frank van Hoof<\/p>\n\n\n\n

Het bericht Rijtest Skoda Enyaq, de EV waar te veel over is nagedacht verscheen eerst op www.dagelijksauto.nl<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Elektrische auto\u2019s vragen een andere manier van auto\u2019s ontwikkelen. H\u00e9\u00e9l simpel gezegd heb je voor een elektrische private lease auto een accupakket, elektromotoren en intelligente software nodig. Voor wat betreft de software, hier is bijna te veel aandacht aan besteed bij deze rijtest auto, de Skoda Enyaq. Maar gelukkig is een software-update tegenwoordig de normaalste […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":27576,"comment_status":"close","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"_mi_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"_themeisle_gutenberg_block_has_review":false,"footnotes":""},"categories":[6735],"tags":[],"yoast_head":"\nRijtest Skoda Enyaq, de EV waar te veel over is nagedacht - Leaseauto.nl<\/title>\n<meta name=\"description\" content=\"Voor wat betreft de software, hier is bijna te veel aandacht aan besteed bij deze rijtest auto, de Skoda Enyaq.\" \/>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"nl_NL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Rijtest Skoda Enyaq, de EV waar te veel over is nagedacht\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Elektrische auto\u2019s vragen een andere manier van auto\u2019s ontwikkelen. H\u00e9\u00e9l simpel gezegd heb je voor een elektrische private lease auto een accupakket,\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta property=\"article:publisher\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:author\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2022-04-06T09:07:25+00:00\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2022-11-10T13:23:44+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/04\/rijtest-Skoda-Enyaq-6.jpg\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"960\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"540\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:type\" content=\"image\/jpeg\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:creator\" content=\"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:site\" content=\"@LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Geschreven door\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Geschatte leestijd\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"5 minuten\" \/>\n<!-- \/ Yoast SEO Premium plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Rijtest Skoda Enyaq, de EV waar te veel over is nagedacht - Leaseauto.nl","description":"Voor wat betreft de software, hier is bijna te veel aandacht aan besteed bij deze rijtest auto, de Skoda Enyaq.","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/","og_locale":"nl_NL","og_type":"article","og_title":"Rijtest Skoda Enyaq, de EV waar te veel over is nagedacht","og_description":"Elektrische auto\u2019s vragen een andere manier van auto\u2019s ontwikkelen. H\u00e9\u00e9l simpel gezegd heb je voor een elektrische private lease auto een accupakket,","og_url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/","og_site_name":"Leaseauto.nl","article_publisher":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_author":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_published_time":"2022-04-06T09:07:25+00:00","article_modified_time":"2022-11-10T13:23:44+00:00","og_image":[{"width":960,"height":540,"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/04\/rijtest-Skoda-Enyaq-6.jpg","type":"image\/jpeg"}],"author":"Leaseauto.nl","twitter_card":"summary_large_image","twitter_creator":"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl","twitter_site":"@LeaseautoNl","twitter_misc":{"Geschreven door":"Leaseauto.nl","Geschatte leestijd":"5 minuten"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/private-lease-elektrische-auto\/rijtest-skoda-enyaq-de-ev-waar-te-veel-over-is-nagedacht\/"},"author":{"name":"Leaseauto.nl","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235"},"headline":"Rijtest Skoda Enyaq, de EV waar te veel over is nagedacht","datePublished":"2022-04-06T09:07:25+00:00","dateModified":"2022-11-10T13:23:44+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/private-lease-elektrische-auto\/rijtest-skoda-enyaq-de-ev-waar-te-veel-over-is-nagedacht\/"},"wordCount":685,"publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/04\/rijtest-Skoda-Enyaq-6.jpg","articleSection":["private lease elektrische auto"],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/private-lease-elektrische-auto\/rijtest-skoda-enyaq-de-ev-waar-te-veel-over-is-nagedacht\/","url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/","name":"Rijtest Skoda Enyaq, de EV waar te veel over is nagedacht - Leaseauto.nl","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website"},"primaryImageOfPage":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/#primaryimage"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/04\/rijtest-Skoda-Enyaq-6.jpg","datePublished":"2022-04-06T09:07:25+00:00","dateModified":"2022-11-10T13:23:44+00:00","description":"Voor wat betreft de software, hier is bijna te veel aandacht aan besteed bij deze rijtest auto, de Skoda Enyaq.","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/#breadcrumb"},"inLanguage":"nl-NL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/"]}]},{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/#primaryimage","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/04\/rijtest-Skoda-Enyaq-6.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/04\/rijtest-Skoda-Enyaq-6.jpg","width":960,"height":540},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-review-skoda-enyaq-elektrische-auto-veel-over-nagedacht\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Private Lease","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"private lease elektrische auto","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/category\/private-lease-elektrische-auto\/"},{"@type":"ListItem","position":3,"name":"Rijtest Skoda Enyaq, de EV waar te veel over is nagedacht"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","name":"Leaseauto.nl","description":"Private Lease Advies en Vergelijker","publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization","name":"Leaseauto.nl","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","width":1572,"height":682,"caption":"Leaseauto.nl"},"image":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/"},"sameAs":["https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/x.com\/LeaseautoNl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/www.youtube.com\/channel\/UCh9joiURntKF3AV2MAfj_AQ\/"]},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235","name":"Leaseauto.nl","sameAs":["https:\/\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/x.com\/https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl"],"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/author\/user\/"}]}},"amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/27574"}],"collection":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=27574"}],"version-history":[{"count":6,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/27574\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":31286,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/27574\/revisions\/31286"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media\/27576"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=27574"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=27574"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=27574"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}