Audi<\/a> vullen. Daarmee valt volgens Volkswagen meer geld te verdienen dan met goedkope SEATs.<\/p>\n\n\n\nNatuurlijk ontkent men alle plannen om het Spaanse merk langzaam te laten verdwijnen, dat gebeurt uiteraard altijd door marktwerking. De markt wil op dit moment ook liever Cupra dan SEAT. Nu blijft natuurlijk de vraag of dat komt door de wensen van de consumenten of door het dichtdraaien van de ontwikkelings- en elektrische-auto-kraan bij de Spanjaarden.<\/p>\n\n\n\n
Dealers van het duo SEAT-Cupra zijn tegenwoordig vrij sterk afgestemd op het Cupragedeelte. De fabriek heeft in een officieel statement laten weten dat ze denken dat effici\u00ebnte brandstofmotoren en hybride- en elektrische aandrijflijnen \u2018naast elkaar zullen blijven bestaan\u2019. Medewerkers in diezelfde fabriek maken zich zorgen, want die elektrificatie-trein lijkt voorlopig alleen te stoppen bij het Cupra-station.<\/p>\n\n\n\n