{"id":31463,"date":"2022-11-27T15:06:58","date_gmt":"2022-11-27T15:06:58","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=31463"},"modified":"2022-12-12T11:10:46","modified_gmt":"2022-12-12T10:10:46","slug":"rijtest-ds-9-oud-geld-de-nieuwe-wereld-in","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-ds-9-oud-geld-de-nieuwe-wereld-in\/","title":{"rendered":"Rijtest DS 9: oud geld de nieuwe wereld in"},"content":{"rendered":"\n

Sinds dat DS is losgekoppeld van Citro\u00ebn<\/a> is het merk zich meer en meer aan het focussen op design en \u2018de Franse Haute Couture op een chassis\u2019. De DS 9 is geen uitzondering. Ingewikkelde vormen en drukke lijnen komen samen tot een toch elegant geheel. Veel designelementen zijn gebaseerd rondom een horloge en bijna alles is gericht op comfort en ontwerp. Een rijdend kunstwerk, dus. Maar hoe goed is de Franse competitie van de Duitse 5 en E nou echt?<\/p>\n\n\n\n

Sterktes<\/mark><\/strong><\/td>Zwaktes<\/mark><\/strong><\/td><\/tr>
+ Luxe<\/td>\u2013 Knoppen middenconsole<\/td><\/tr>
+ Ruimte<\/td>\u2013 Druk interieur<\/td><\/tr>
+ Verbruik<\/td>\u2013 Afhankelijkheid scherm<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n\n\n\n
\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Wat is de DS 9?<\/h2>\n\n\n\n

Kort gezegd: de DS 9 is een concurrent voor de 5 Serie en de E klasse, onder andere. Het is een luxe sedan die ruimte biedt voor passagiers en bagage en die zorgt voor een enorm comfortabele en luxueuze rijervaring. Het zustermerk van Citro\u00ebn heeft de luxe goed in de smiezen met de DS 9.<\/p>\n\n\n\n

De grote en aanwezige DS grille pronkt op de neus van de 9, de ingewikkelde vormen van \u2018het gaas\u2019 komen overeen met de rest van het ontwerp. De gehele ontwerptaal van de 9 is ingewikkeld maar elegant. Ook voorin zien wij de prachtige koplampen en de \u2018horlogeband\u2019 die prominent aanwezig is op de motorkap. Via de zijkant kijken wij kort naar de driekleurige velgen die het ingewikkelde maar stijlvolle exterieur verder accentueren.<\/p>\n\n\n\n

Vanachter zien wij hele gave dingen, waaronder mijn favoriete kenmerk van de DS 9, namelijk de lichten achter. De achterlichten zijn werkelijk waar schitterend, de elegantie van het licht wat door het chromen diamantpatroon naar buiten schijnt, hebben wij nog nooit op een andere auto gezien. Het derde remlicht is bijna onzichtbaar ge\u00efntrigeerd in de achterzijde en de \u2018running lights\u2019 halverwege het dak zijn een vette knipoog naar de originele Citro\u00ebn DS, supergaaf.<\/p>\n\n\n\n

De uitvoering die wij hebben meegekregen heet voluit de DS 9 E-Tense 250 Rivoli +. De Rivoli is een speciaal uitrustingsniveau gericht op stijl, de 250 staat voor de totaalhoeveelheid pk, in dit geval 250. De benzinemotor is een 1.6 met 200 pk, de elektromotor levert 50 pk. De DS 9 is ook beschikbaar met 360 pk en vierwielaandrijving, wij hadden gewoon voorwielaandrijving. De accu is 15,6 kWh groot en is in een 11 kW lader in net iets minder dan 2,5 uur vol.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Ruime Elektrische Auto Private Lease<\/h2>\n\n\n\n

Mede door sterk verbeterde actieradius is de praktische bruikbaarheid van elektrische auto’s snel verbeterd. Mocht je alsnog te maken krijgen met een lege accu, dan zijn er steeds meer snellaadstations langs de snelweg waar je binnen korte tijd de accu’s tot 80% kunt snelladen. Ook kiezen steeds meer mensen voor een eigen laadpaal thuis. Voor wie wil Slim Laden is het afgezien van gratis laadplekken de voordeligste manier om de Elektrische Auto Private Lease<\/a> op te laden.<\/p>\n\n\n\n

De opkomst van de ruime Crossover en SUV Modellen is ook terug te zien in het snel groeiende aantal Elektrische Private Lease Aanbiedingen<\/a>. Ideaal voor gezinnen die wel wat extra ruimte kunnen gebruiken. Deze modellen zijn populair op Leaseauto.nl<\/a>.<\/p>\n\n\n\n

<\/div>\n\n\n
\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\r\n
\r\n
\r\n <\/svg>
\r\n <\/svg>\r\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
e-2008<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Peugeot e-2008<\/div><\/div>

Een creatief hoogstandje. Het design van de 2008 verleidt met elegante vormgeving en moderne techniek. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 479,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Avenger<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Jeep Avenger<\/div><\/div>

Eerste model van Jeeps nieuwe gamma van volledig elektrische SUV\u2019s met op de Europa afgestemde afmetingen.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 563,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Model 3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Tesla Model 3<\/div><\/div>

In een wereld waarin iedereen richting een elektrisch assortiment gaat, bewijst Tesla nog steeds een koploper te zijn.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 651,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
ID.3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volkswagen ID.3<\/div><\/div>

Met de ID.3 Volkswagen heeft zich geschaard onder trendzetters. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 614,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
KONA<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Hyundai KONA<\/div><\/div>

Hij is ruim, praktisch, biedt veel comfort en heeft een indrukwekkend complete uitrusting.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 694,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Model Y<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Tesla Model Y<\/div><\/div>

De Model Y weet zich duidelijk te onderscheiden van het bestaande SUV aanbod. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 685,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
C40 Recharge<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volvo C40 Recharge<\/div><\/div>

De Volvo C40 is een veilige en stijlvolle SUV met een luxueus interieur en stijlvol interieur. Hij ziet er bijzonder sportief uit.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 730,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Heerlijke reisauto<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
MG ZS<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
MG MG ZS<\/div><\/div>

Een SUV met een klassieke vormgeving, 100% elektrisch en met een rijbereik van 260 km. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 539,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Ariya<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Nissan Ariya<\/div><\/div>

Aan alle kanten word je rustig van het rijden in deze elektrische auto. Hij scoort op elk vlak voldoendes. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 669,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Hoe rijdt hij?<\/h2>\n\n\n\n

Als je richting de DS 9 loopt, wordt je begroet door de lichten in de koplampen die elegant omdraaien en de weg verlichten. Ook komen de deurhendels uit de auto als vier kleine vleugeltjes. Wanneer je instapt en de deur sluit, bevind je je meteen in een cocon van luxe, stilte en comfort. Je bent afgesloten van de buitenwereld door je dubbellaags glas en de zachte leren omgeving van je interieur.<\/p>\n\n\n\n

De startknop bevindt zich in het midden van de auto, bijna bovenop het dashboard, recht onder de analoge (!) klok. Als je de ruimteschip startprocedure hebt doorlopen kan je de solide-voelende automaatpook naar D schuiven, en weg ben je. DS heeft afgedaan van de Stellantis-verschellingsbakschakelaar en heeft gekozen voor een meer traditionele pook.<\/p>\n\n\n\n

De auto kent verschillende rijmodi, die allemaal hun unieke eigenschappen hebben. Je hebt een elektrische modus, een sportmodus en een hybrid- en comfortmodus. Alles spreekt voor zich, ik wil wel nog even toevoegen dat de auto de weg scant en de vering daaraan aanpast, om zo bijvoorbeeld extra comfort of sportiviteit toe te voegen. De vering, de motor en de stuurinrichting passen zich aan aan de rijmodus. Alles gaat licht en soepel in de comfortmodus, hoe meer richting sport, hoe sportiever, harder en zwaarder alles wordt. De 1.6 in combinatie met de elektromotor zorgen voor een kwieke en zuinige rijervaring.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Sterke punten<\/h2>\n\n\n\n

Luxe is een kernwaarde van DS, zo is de 9 een echte luxepaard. De lederen bekleding is overal te vinden. De stoelen, deurpanelen, handgrepen op het plafond en alles ertussen of eromheen is bekleed met leer of alcantara. De stoelen kunnen koelen, verwarmen en masseren, zowel voor- als achterin. Een andere toevoeging die ons deed voelen als een rijke stinkerd was de analoge klok die bij het starten het dashboard uit komt roteren. De afwerking van de auto is subliem en werkelijk geen enkele knop of hendel voelt goedkoop aan.<\/p>\n\n\n\n

Een verrassende maar hele fijne eigenschap van de DS 9 is de enorme ruimte die in het interieur te vinden is. Sowieso is er voorin ruimte zat voor al je spullen die je voorin een auto kan vinden, waaronder dus mensen. Die mensen kunnen normaal, we durven zelfs te zeggen ruim zitten zonder dat dat afneemt van de ruimte of het comfort op de achterbank. Op die achterbank is het fantastisch vertoeven, er kan met gemak een persoon van twee meter op de passagiersstoel zitten met daarachter n\u00f3g een persoon van twee meter. Geloof ons, wij hebben het getest en wij waren ook verbaasd.<\/p>\n\n\n\n

In zo\u2019n luxebak wil je natuurlijk lekker veel rijden, dat snappen wij. Dit is zeker goed mogelijk met het verbruik van de 9. Wij hebben vrij veel op de snelweg gereden en kunnen u met blijdschap mededelen dat met een beetje gaspedaal- en oplaaddicipline een verbruik van 2,1 liter op de honderd kilometer ontzettend makkelijk te halen is. Wij moesten de auto leeg (met zo weinig mogelijk benzine) inleveren bij onze vrienden van Stellantis. Maar, wij kregen het maar niet voor elkaar om, met normaal rijden, genoeg benzine te verbruiken.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Zwakke punten<\/h2>\n\n\n\n

Het middenconsole van de DS 9 bestaat uit een scherm met daaronder een rij knoppen. Die knoppen zijn echter niet heel goed ontworpen voor gebruik tijdens het rijden. Ze hebben namelijk geen onderscheiding tussen twee knoppen in de vorm van een randje of iets dergelijks, daarnaast kan je ze niet indrukken, alleen aanraken. Dit zorgt tijdens het rijden voor vraagtekens, bijvoorbeeld: \u2018heb ik de goede aangeklikt?\u2019 of \u2018doet ie het nou?\u2019. Dit in combinatie met de schaarse hoeveelheid knoppen in het interieur maken je vrij afhankelijk van het scherm. Wij vinden het altijd fijner als er gewoon draai- of drukknoppen in het interieur zijn voor bijvoorbeeld de verwarming.<\/p>\n\n\n\n

Verder is het interieur prachtig vormgegeven met allerlei gedetailleerde snuisterijen. Maar, hoewel het interieur echt heel mooi en luxe is, is het wel een hele drukke bedoeling. Overal zit een patroontje, stikseltje, randje, lichtje of klein detailtje. Dit geeft, nogmaals, een hele luxe uitstraling en een unieke sfeer. Maar, soms zorgt het wel voor een vleugje onoverzichtelijkheid.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Uitrusting<\/h2>\n\n\n\n

Naast dat de DS 9 standaard is uitgerust met vele veiligheids- en comfortsystemen, zullen wij hier nog even de speciale opties benoemen. Maar eerst, de standaarduitrusting. Standaard wordt de DS 9 op dit uitrustingsniveau geleverd met navigatie en digitale radio. Ook zit er een 360 graden camera op met actieve veiligheidshulpen, rijassistenten en verkeersbordherkenning. Ook de gelaagde zijruiten zijn standaard inbegrepen.<\/p>\n\n\n\n

Als opties heeft ons model het extra alarmsysteem, de luxe speakers en het nightvision pakket. De laatste zorgt voor een alert wanneer er in het donker een voetganger, fietser of ander levend wezen in de buurt van de auto is, met een daarbij horend nachtcamerabeeld. Ook hadden wij voorruitverwarming en een parkeerassistent die ons bijna in een Hyundai i20 parkeerde.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Conclusie rijtest DS 9<\/h2>\n\n\n\n

De DS 9 is een echte bijzondere luxeauto die volgens ons de oudere klandizie op eigenzinnige wijze de nieuwe wereld in trekt. De auto trekt volgens ons een wat meer traditionele, op luxe en klasse gerichte doelgroep aan en laat die kennis maken met nieuwe technologie\u00ebn. De auto zit vol luxe en comfort en biedt zee\u00ebn aan ruimte. Helaas is het interieur wat druk en ben je vrij veel afhankelijk van het scherm en niet-indrukbare knoppen.<\/p>\n\n\n\n

De DS 9 is verkrijgbaar vanaf 68.590,- euro. Het testmodel van ons kostte wat meer, namelijk  81,790,- euro.<\/p>\n\n\n\n

Het bericht Rijtest DS 9: oud geld de nieuwe wereld in verscheen eerst op www.dagelijksauto.nl<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Sinds dat DS is losgekoppeld van Citro\u00ebn is het merk zich meer en meer aan het focussen op design en \u2018de Franse Haute Couture op een chassis\u2019. De DS 9 is geen uitzondering. Ingewikkelde vormen en drukke lijnen komen samen tot een toch elegant geheel. Veel designelementen zijn gebaseerd rondom een horloge en bijna alles […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":31465,"comment_status":"close","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"_mi_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"_themeisle_gutenberg_block_has_review":false,"footnotes":""},"categories":[6731],"tags":[],"yoast_head":"\nRijtest DS 9: oud geld de nieuwe wereld in - Leaseauto.nl<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"nl_NL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Rijtest DS 9: oud geld de nieuwe wereld in\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Sinds dat DS is losgekoppeld van Citro\u00ebn is het merk zich meer en meer aan het focussen op design en \u2018de Franse Haute Couture op een chassis\u2019. De DS 9 is\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta property=\"article:publisher\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:author\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2022-11-27T15:06:58+00:00\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2022-12-12T10:10:46+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/11\/DS_9_header.jpg\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"970\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"546\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:type\" content=\"image\/jpeg\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:creator\" content=\"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:site\" content=\"@LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Geschreven door\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Geschatte leestijd\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"8 minuten\" \/>\n<!-- \/ Yoast SEO Premium plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Rijtest DS 9: oud geld de nieuwe wereld in - Leaseauto.nl","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/","og_locale":"nl_NL","og_type":"article","og_title":"Rijtest DS 9: oud geld de nieuwe wereld in","og_description":"Sinds dat DS is losgekoppeld van Citro\u00ebn is het merk zich meer en meer aan het focussen op design en \u2018de Franse Haute Couture op een chassis\u2019. De DS 9 is","og_url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/","og_site_name":"Leaseauto.nl","article_publisher":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_author":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_published_time":"2022-11-27T15:06:58+00:00","article_modified_time":"2022-12-12T10:10:46+00:00","og_image":[{"width":970,"height":546,"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/11\/DS_9_header.jpg","type":"image\/jpeg"}],"author":"Leaseauto.nl","twitter_card":"summary_large_image","twitter_creator":"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl","twitter_site":"@LeaseautoNl","twitter_misc":{"Geschreven door":"Leaseauto.nl","Geschatte leestijd":"8 minuten"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-ds-9-oud-geld-de-nieuwe-wereld-in\/"},"author":{"name":"Leaseauto.nl","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235"},"headline":"Rijtest DS 9: oud geld de nieuwe wereld in","datePublished":"2022-11-27T15:06:58+00:00","dateModified":"2022-12-12T10:10:46+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-ds-9-oud-geld-de-nieuwe-wereld-in\/"},"wordCount":1277,"publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/11\/DS_9_header.jpg","articleSection":["autotest"],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-ds-9-oud-geld-de-nieuwe-wereld-in\/","url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/","name":"Rijtest DS 9: oud geld de nieuwe wereld in - Leaseauto.nl","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website"},"primaryImageOfPage":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/#primaryimage"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/11\/DS_9_header.jpg","datePublished":"2022-11-27T15:06:58+00:00","dateModified":"2022-12-12T10:10:46+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/#breadcrumb"},"inLanguage":"nl-NL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/"]}]},{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/#primaryimage","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/11\/DS_9_header.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/11\/DS_9_header.jpg","width":970,"height":546},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/dagelijksauto-rijtest-ds9-zuinige-luxeauto-luxesedan-phev\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Private Lease","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"autotest","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/category\/autotest\/"},{"@type":"ListItem","position":3,"name":"Rijtest DS 9: oud geld de nieuwe wereld in"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","name":"Leaseauto.nl","description":"Private Lease Advies en Vergelijker","publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization","name":"Leaseauto.nl","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","width":1572,"height":682,"caption":"Leaseauto.nl"},"image":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/"},"sameAs":["https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/x.com\/LeaseautoNl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/www.youtube.com\/channel\/UCh9joiURntKF3AV2MAfj_AQ\/"]},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235","name":"Leaseauto.nl","sameAs":["https:\/\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/x.com\/https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl"],"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/author\/user\/"}]}},"amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/31463"}],"collection":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=31463"}],"version-history":[{"count":5,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/31463\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":31681,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/31463\/revisions\/31681"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media\/31465"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=31463"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=31463"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=31463"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}