{"id":32336,"date":"2022-12-31T17:02:06","date_gmt":"2022-12-31T17:02:06","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=32336"},"modified":"2023-03-05T12:57:11","modified_gmt":"2023-03-05T11:57:11","slug":"rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/","title":{"rendered":"Rijtest DS7 E-Tense 4\u00d74: comfortabele connoisseur"},"content":{"rendered":"\n

Enkele dagen naar het romantische Parijs, een mooi vooruitzicht. Maar, daar hoort natuurlijk ook de juiste auto bij. Frans? Ja, dat iss een ding wat zeker is, maar welk merk? Peugeot, Renault? Nee, DS! De jongste telg van de Franse kant van Stellantis zois een uitermate geschikte kandidaat. Een DS7 E-Tense 4\u00d74 Plug-in Hybrid om precies te zijn. Ruim, relatief zuinig en bovenal erg Frans. Het plan was gesmeden.<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Sterktes<\/mark><\/strong><\/td>Zwaktes<\/mark><\/strong><\/mark><\/td><\/tr>
+ Prachtig Interieur<\/td>\u2013 Conservatief voor DS<\/td><\/tr>
+ Zeer comfortabel<\/td>\u2013 Te comfortabel<\/td><\/tr>
+ Ergonomisch verbeterd<\/td>\u2013 Prijs<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n\n\n\n
\"DS<\/figure>\n\n\n\n

Wat is de DS7 E-Tense 4\u00d74?<\/h2>\n\n\n\n

In de overbevolkte wereld van ruime Cross-overs, brengt de DS7 een verfrissende ethos mee. Het draait niet allemaal om snelheid, maar om comfort en luxe. Dat onze Plug-In Hybride alsnog binnen zes seconden op de 100 km\/u zit, is een veelbelovende start voor het comfort. DS doet graag dingen net even wat anders, een mooi Frans eigenschap als het gaat om de auto-industrie. Wil je pure snelheid en de snelste tijd tussen Arnhem en Amsterdam, dan zijn er al genoeg keuzes. De DS7 E-Tense zorgt met bijzondere styling en comfortabele stoelen voor een oase aan rust.<\/p>\n\n\n\n

Vanaf het moment dat je de DS7 voor het eerst ziet, weet je dat het om een bijzonder voertuig gaat. Het gevoel zal je waarschijnlijk niet direct zeggen waarom, maar er zijn enkele hints te vinden aan de buitenkant. Zo is het lichtarmatuur met niks anders te verwarren. De golvende dagrijverlichting en de diamant-gevormde achterlampen zijn een kunstwerk an sich.<\/p>\n\n\n\n

De DS 7 begint vanaf net geen \u20ac53.000,- voor de lichtere motorisering. In onze Plug-In Hybrid uitvoering met enkele opties zoals een zwart lederen interieur, Lacquered Grey kleur en DS Pixel LED Vision, eindigt de prijs net onder de \u20ac 70.000,-.<\/p>\n\n\n\n

\"DS7<\/figure>\n\n\n\n

Ruime Elektrische Auto Private Lease<\/h2>\n\n\n\n

Mede door sterk verbeterde actieradius is de praktische bruikbaarheid van elektrische auto’s snel verbeterd. Mocht je alsnog te maken krijgen met een lege accu, dan zijn er steeds meer snellaadstations langs de snelweg waar je binnen korte tijd de accu’s tot 80% kunt snelladen. Ook kiezen steeds meer mensen voor een eigen laadpaal thuis. Voor wie wil Slim Laden is het afgezien van gratis laadplekken de voordeligste manier om de Elektrische Auto Private Lease<\/a> op te laden.<\/p>\n\n\n\n

De opkomst van de ruime Crossover en SUV Modellen is ook terug te zien in het snel groeiende aantal Elektrische Private Lease Aanbiedingen<\/a>. Ideaal voor gezinnen die wel wat extra ruimte kunnen gebruiken. Deze modellen zijn populair op Leaseauto.nl<\/a>.<\/p>\n\n\n\n

<\/div>\n\n\n
\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\r\n
\r\n
\r\n <\/svg>
\r\n <\/svg>\r\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
e-2008<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Peugeot e-2008<\/div><\/div>

Een creatief hoogstandje. Het design van de 2008 verleidt met elegante vormgeving en moderne techniek. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 479,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Avenger<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Jeep Avenger<\/div><\/div>

Eerste model van Jeeps nieuwe gamma van volledig elektrische SUV\u2019s met op de Europa afgestemde afmetingen.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 563,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Model 3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Tesla Model 3<\/div><\/div>

In een wereld waarin iedereen richting een elektrisch assortiment gaat, bewijst Tesla nog steeds een koploper te zijn.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 651,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
ID.3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volkswagen ID.3<\/div><\/div>

Met de ID.3 Volkswagen heeft zich geschaard onder trendzetters. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 614,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
KONA<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Hyundai KONA<\/div><\/div>

Hij is ruim, praktisch, biedt veel comfort en heeft een indrukwekkend complete uitrusting.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 694,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Model Y<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Tesla Model Y<\/div><\/div>

De Model Y weet zich duidelijk te onderscheiden van het bestaande SUV aanbod. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 685,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
C40 Recharge<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volvo C40 Recharge<\/div><\/div>

De Volvo C40 is een veilige en stijlvolle SUV met een luxueus interieur en stijlvol interieur. Hij ziet er bijzonder sportief uit.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 730,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Heerlijke reisauto<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
MG ZS<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
MG MG ZS<\/div><\/div>

Een SUV met een klassieke vormgeving, 100% elektrisch en met een rijbereik van 260 km. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 539,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Ariya<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Nissan Ariya<\/div><\/div>

Aan alle kanten word je rustig van het rijden in deze elektrische auto. Hij scoort op elk vlak voldoendes. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 689,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Hoe rijdt het?<\/h2>\n\n\n\n

Met het idealistische beeld van een DS7 E-Tense voor het Louvre, begonnen we vol vertrouwen met de reis naar Parijs. Het accupakket was volledig opgeladen, wat een extra elektrisch voordeel geeft van 45 kilometer aan het totale bereik. Dat mag dan slecht een tiende zijn van de heenreis, iedere elektrische kilometer is meegenomen.<\/p>\n\n\n\n

Met vier verschillende rijstanden om mee te spelen, is de Normal stand waarschijnlijk het beste voor op de snelweg. In Sportstand is het gaspedaal te gretig, wat niet geheel past bij het karakter van de auto. Ook in de Normal stand is de DS7 meer dan vlot genoeg om alles in je spiegel flink kleiner te laten worden.<\/p>\n\n\n\n

\"E-Tense<\/figure>\n\n\n\n

Wellicht is de Comfort stand een betere optie mocht je van het ultieme comfort willen genieten. In tegenstelling tot vele andere concurrenten, geeft de Comfort stand namelijk een wezenlijk verschil in rijgedrag. De DS7 scant de weg op oneffenheden en past de vering daarop aan.<\/p>\n\n\n\n

Op kleine oneffenheden tot snelheden van snelheden tot 50 km\/u werkt dit perfect. Op de snelweg met langere hobbels, kan een verkeerde combinatie ervoor zorgen dat je heen en weer blijft deinsen. Als een soort Cadillac uit de jaren 70, trek je bootschoenen maar vast aan. Ook de Eco stand komt meer tot zijn recht in de stad.<\/p>\n\n\n\n

\"DS7<\/figure>\n\n\n\n

De DS7 blijkt een ideale reisgenoot in de meeste omstandigheden. In de file weet het accupakket ons rustig en geluidloos voort te bewegen. Toen er een verkeerde afslag was genomen, wist de 4\u00d74 ons zelfs door een onverhard modderpad te ploeteren. Eenmaal op de buitenring van Parijs was het tijd voor een volgende test; hoe goed werkt de DS7 E-Tense in een Franse file? Het resultaat was gemixt.<\/p>\n\n\n\n

Dankzij het scherpe stuurgedrag op lage snelheid, wist de DS7 goed de kamikaze-motorrijders te ontwijken. Echter is dode hoek sensor niet goed genoeg in dit soort situaties, iets waar \u00e9\u00e9n van de motorrijders nog net op tijd achter kwam. Het resultaat van deze ervaring was dat een rit door Parijs al snel niet meer op de kaart stond, gezien een geel kenteken gezien wordt als een soort Bullseye door de Franse verkeersdeelnemers.<\/p>\n\n\n\n

\n
\n

Elektrische Auto<\/h3>\n\n\n\n

Private lease<\/a> van een elektrische auto<\/a> is nog populairder dan het priv\u00e9 leasen van een benzineauto. Bij Elektrische Auto Private Lease<\/a> rijd je voor een vast bedrag per maand in een nieuwe elektrische auto. Bijna alle kosten zijn inclusief. Alleen de kosten voor het opladen van de auto betaal jezelf. <\/p>\n\n\n\n

Wat Private Lease Elektrische Auto<\/a> extra aantrekkelijk maakt is dat de aanschafprijs van de elektrische auto hoger ligt dan van een benzine auto. Dit maakt de drempel om zelf een elektrische auto te kopen hoog. Bij de priv\u00e9 lease van een elektrische auto wordt de auto gekocht door de leasemaatschappij. Zij betalen het hoge aanschaf bedrag en nemen het risico van de hogere afschrijving. <\/p>\n\n\n\n

Doordat elektrische auto’s pas recentelijk in populariteit toenemen worden er nog niet veel elektrische private lease occasion<\/a>’s aangeboden. Het vinden van een voordelige tweedehands is daardoor lastig. <\/p>\n\n\n\n

Bij het kiezen van een elektrische auto moet je wel op een aantal specifieke dingen letten. In de Private Lease Vergelijker<\/a> van Leaseauto.nl is hier rekening mee gehouden. Zo is wordt bij alle elektrische auto’s de actieradius, accucapaciteit en laadtijd weergegeven. <\/p>\n\n\n\n

De accu die voor het grootste deel de actieradius bepaalt is verantwoordelijk voor een groot deel van de meerprijs van de elektrische auto en daardoor ook voor de leaseprijs. Sommige modellen zoals de Tesla Model 3<\/a> worden aangeboden in uitvoering met een kleinere en een uitvoering met een grotere accu.Let hierop bij het vergelijken van de auto’s. <\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

Sterke punten<\/strong><\/h2>\n\n\n\n

Als we de diverse aanslagen op de DS7 E-Tense even buiten wegen laten, verliep de reis verder voorspoedig. Het rijcomfort is ook in de Normal stand nog steeds comfortabeler dan de meeste concurrenten. Tevens is het interieur een heerlijke plek om je in te bevinden. Er wordt veel gebruik gemaakt van zachte materialen en alles wat je aanraakt geeft een gevoel van kwaliteit.<\/p>\n\n\n\n

\"DS7<\/figure>\n\n\n\n

Een prettige verrassing van de DS7, is dat veel van de Stellantis- en DS kwaaltjes hier niet te vinden zijn. Zo is het remgevoel goed te doseren, ook in de regeneratieve B stand. De vreemde locatie van de elektrische raambediening in de DS4, is verplaatst naar de middenconsole. Een betere plek zonder dat het de middenconsole gelijk druk maakt. Het is een logisch ingedeeld interieur dat tevens ook prachtig is afgewerkt en volledig eigen is. Ondanks dat het vinden van de startknop voor de eerste keer toch even wat tijd kostten.<\/p>\n\n\n\n

Zwakke punten<\/h2>\n\n\n\n

De styling van de DS7 aan de buitenkant had wat mij betreft nog wat flamboyanter gemogen. In vergelijking met de andere producten van DS, is de DS7 bijna conservatief te noemen. De styling is een duidelijke evolutie van het voorgaande model en dat merk je als je de DS7 neerzet naast de excentrieke DS4.<\/p>\n\n\n\n

Ondanks de sportieve aspiraties van de sport rijstand, blijft het stuurgevoel redelijk gevoelloos. Een veelvoorkomend probleem bij modellen tegenwoordig en de oplossing is vrij simpel. Zet de auto in Normal en maak gebruik van het feit dat je genoeg kracht in reserve hebt. Een Cross-over zal immers altijd meer gewicht en een hoger zwaartepunt hebben dan een vergelijkbare sedan of hatchback.<\/p>\n\n\n\n

\"DS7<\/figure>\n\n\n\n

Uitrusting<\/h2>\n\n\n\n

Luxe is waar het om draait en de uitrusting van de DS7 stelt ook hier niet teleur. Het eerder genoemde Zwart lederen interieur is prachtig afgewerkt en is tevens voorzien van een extra dikke schuimlaag onder de armsteunen. Het 12-inch multimediascherm is goed te bereiken en reageert vlot op de commando\u2019s. Als wij iets van kritiek moeten geven, het vergroten van het navigatiebeeld zit te ver weg aan de rechterzijde van het scherm.<\/p>\n\n\n\n

In het instrumentencluster kan er gekozen worden om diverse informatie te laten zien. Door de draaiknop op het stuur te gebruiken, verandert het scherm met een mooi diamanten patroon naar de gewenste informatie. Net onder het instrumentencluster zitten twee rode sensoren die registreren of je wel op de weg let. Ideaal als je tijdens het rijden net iets teveel aandacht spendeert aan het oppakken van de croissant kruimels op je jas.<\/p>\n\n\n\n

\"DS7<\/figure>\n\n\n\n

Niet alleen de aandrijving is (deels) elektrisch, ook de achterklep is voorzien van een elektrische motor. Wanneer je bijvoorbeeld met boodschappen richting de auto loopt en de achterklep wilt openen, is een schop onder de bumper voldoende. Inmiddels is dat niks nieuws, maar het moet gezegd worden dat het systeem van de DS7 prettig werkt.<\/p>\n\n\n\n

Conclusie DS 7 E-Tense 4\u00d74<\/h2>\n\n\n\n

Als Cross-over is de DS7 E-Tense zeker eentje die je op de verlanglijst mag zetten. Het interieur is een heerlijke plek om je te bevinden, en de prestaties doen ook niet veel onder voor de Duitse concurrentie. Het is een stijlvolle substituut voor een Audi Q5 of een BMW X3, zonder direct dezelfde prijs te hebben. Daar ligt echter wel het gevaar van de DS7. Net zoals Volvo en Peugeot, zit DS net iets onder het premium segment, maar wel iets boven de gemiddelde Cross-over. Het is een gebied waarin de stap naar iets duurders niet heel groot is, maar de stap in kwaliteit tegenover goedkopere modellen is ook niet heel groot.<\/p>\n\n\n\n

De DS7 is een goede allrounder met waarschijnlijk het meest comfortabele rijgedrag in zijn segment. Maar de doelgroep voor een \u20ac70.000 plus Cross-over, is tevens op zoek naar prestatie. Dit levert de DS7 ook, maar het voelt alsof dit enigszins geforceerd is en niet waar de auto voor bedoeld is. Een beetje als een Gymnasium student die heel goed is in tekenen, maar ook verplicht Latijns moet afronden. Ja het hoort erbij, maar reken er maar op dat het zelden gebruikt gaat worden.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Het bericht Rijtest DS7 E-Tense 4\u00d74: comfortabele connoisseur verscheen eerst op www.dagelijksauto.nl<\/p>\n\n\n\n

Elektrische Auto<\/h3>\n\n\n\n

Private lease<\/a> van een elektrische auto<\/a> is nog populairder dan het priv\u00e9 leasen van een benzineauto. Bij Elektrische Auto Private Lease<\/a> rijd je voor een vast bedrag per maand in een nieuwe elektrische auto. Bijna alle kosten zijn inclusief. Alleen de kosten voor het opladen van de auto betaal jezelf. <\/p>\n\n\n\n

Wat Private Lease Elektrische Auto<\/a> extra aantrekkelijk maakt is dat de aanschafprijs van de elektrische auto hoger ligt dan van een benzine auto. Dit maakt de drempel om zelf een elektrische auto te kopen hoog. Bij de priv\u00e9 lease van een elektrische auto wordt de auto gekocht door de leasemaatschappij. Zij betalen het hoge aanschaf bedrag en nemen het risico van de hogere afschrijving. <\/p>\n\n\n\n

Doordat elektrische auto’s pas recentelijk in populariteit toenemen worden er nog niet veel elektrische private lease occasion<\/a>’s aangeboden. Het vinden van een voordelige tweedehands is daardoor lastig. <\/p>\n\n\n\n

Bij het kiezen van een elektrische auto moet je wel op een aantal specifieke dingen letten. In de Private Lease Vergelijker<\/a> van Leaseauto.nl is hier rekening mee gehouden. Zo is wordt bij alle elektrische auto’s de actieradius, accucapaciteit en laadtijd weergegeven. <\/p>\n\n\n\n

De accu die voor het grootste deel de actieradius bepaalt is verantwoordelijk voor een groot deel van de meerprijs van de elektrische auto en daardoor ook voor de leaseprijs. Sommige modellen zoals de Tesla Model 3<\/a> worden aangeboden in uitvoering met een kleinere en een uitvoering met een grotere accu.Let hierop bij het vergelijken van de auto’s. <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Enkele dagen naar het romantische Parijs, een mooi vooruitzicht. Maar, daar hoort natuurlijk ook de juiste auto bij. Frans? Ja, dat iss een ding wat zeker is, maar welk merk? Peugeot, Renault? Nee, DS! De jongste telg van de Franse kant van Stellantis zois een uitermate geschikte kandidaat. Een DS7 E-Tense 4\u00d74 Plug-in Hybrid om […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":32338,"comment_status":"close","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"_mi_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"_themeisle_gutenberg_block_has_review":false,"footnotes":""},"categories":[6731],"tags":[],"yoast_head":"\nRijtest DS7 E-Tense 4\u00d74: comfortabele connoisseur - Leaseauto.nl<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"nl_NL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Rijtest DS7 E-Tense 4\u00d74: comfortabele connoisseur\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Enkele dagen naar het romantische Parijs, een mooi vooruitzicht. Maar, daar hoort natuurlijk ook de juiste auto bij. Frans? Ja, dat iss een ding wat zeker\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta property=\"article:publisher\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:author\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2022-12-31T17:02:06+00:00\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2023-03-05T11:57:11+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/12\/IMG_2259.jpg\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"965\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"643\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:type\" content=\"image\/jpeg\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:creator\" content=\"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:site\" content=\"@LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Geschreven door\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Geschatte leestijd\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"9 minuten\" \/>\n<!-- \/ Yoast SEO Premium plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Rijtest DS7 E-Tense 4\u00d74: comfortabele connoisseur - Leaseauto.nl","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/","og_locale":"nl_NL","og_type":"article","og_title":"Rijtest DS7 E-Tense 4\u00d74: comfortabele connoisseur","og_description":"Enkele dagen naar het romantische Parijs, een mooi vooruitzicht. Maar, daar hoort natuurlijk ook de juiste auto bij. Frans? Ja, dat iss een ding wat zeker","og_url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/","og_site_name":"Leaseauto.nl","article_publisher":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_author":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_published_time":"2022-12-31T17:02:06+00:00","article_modified_time":"2023-03-05T11:57:11+00:00","og_image":[{"width":965,"height":643,"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/12\/IMG_2259.jpg","type":"image\/jpeg"}],"author":"Leaseauto.nl","twitter_card":"summary_large_image","twitter_creator":"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl","twitter_site":"@LeaseautoNl","twitter_misc":{"Geschreven door":"Leaseauto.nl","Geschatte leestijd":"9 minuten"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/"},"author":{"name":"Leaseauto.nl","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235"},"headline":"Rijtest DS7 E-Tense 4\u00d74: comfortabele connoisseur","datePublished":"2022-12-31T17:02:06+00:00","dateModified":"2023-03-05T11:57:11+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/"},"wordCount":1325,"publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/12\/IMG_2259.jpg","articleSection":["autotest"],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/","url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/","name":"Rijtest DS7 E-Tense 4\u00d74: comfortabele connoisseur - Leaseauto.nl","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website"},"primaryImageOfPage":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/#primaryimage"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/12\/IMG_2259.jpg","datePublished":"2022-12-31T17:02:06+00:00","dateModified":"2023-03-05T11:57:11+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/#breadcrumb"},"inLanguage":"nl-NL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/"]}]},{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/#primaryimage","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/12\/IMG_2259.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2022\/12\/IMG_2259.jpg","width":965,"height":643},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-ds7-e-tense-4x4-comfortabele-connoisseur\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Private Lease","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"autotest","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/category\/autotest\/"},{"@type":"ListItem","position":3,"name":"Rijtest DS7 E-Tense 4\u00d74: comfortabele connoisseur"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","name":"Leaseauto.nl","description":"Private Lease Advies en Vergelijker","publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization","name":"Leaseauto.nl","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","width":1572,"height":682,"caption":"Leaseauto.nl"},"image":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/"},"sameAs":["https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/x.com\/LeaseautoNl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/www.youtube.com\/channel\/UCh9joiURntKF3AV2MAfj_AQ\/"]},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235","name":"Leaseauto.nl","sameAs":["https:\/\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/x.com\/https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl"],"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/author\/user\/"}]}},"amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/32336"}],"collection":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=32336"}],"version-history":[{"count":4,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/32336\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":35116,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/32336\/revisions\/35116"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media\/32338"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=32336"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=32336"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=32336"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}