{"id":32803,"date":"2023-01-05T16:42:56","date_gmt":"2023-01-05T16:42:56","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=32803"},"modified":"2023-01-31T07:57:23","modified_gmt":"2023-01-31T06:57:23","slug":"laadpaalkleven-mag-dat-nu-wel-of-niet-de-twee-uitspraken-beoordeeld","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autonieuws\/laadpaalkleven-mag-dat-nu-wel-of-niet-de-twee-uitspraken-beoordeeld\/","title":{"rendered":"Laadpaalkleven mag dat nu wel of niet? De twee uitspraken beoordeeld"},"content":{"rendered":"\n
Een elektrische auto moet je nu eenmaal opladen. Met de huidige energietarieven voor de thuisenergiecontracten wordt het ook steeds interessanter om een openbare laadpaal te gebruiken in plaats van je thuislaadpaal. Vergeet ook niet dat er veel gezinnen zijn zonder eigen oprit, en dus sowieso aangewezen zijn op een openbare laadpaal.<\/p>\n\n\n\n
Het wordt daardoor steeds drukker bij openbare laadpalen. Wat \u2018verergert\u2019 wordt door het feit dat er steeds meer elektrische auto\u2019s verkocht worden. Het aantal nieuw ge\u00efnstalleerde openbare laadpalen loopt qua groei achter ten opzichte van de nieuwe registraties van elektrische auto\u2019s. Hierdoor ervaren EV-rijders het steeds vaker dat een openbare laadpaal bezet is. Dat kan heel vervelend zijn, maar het is nog vervelender als de openbare laadpaal bezet wordt door \u2018laadpaalklevers\u2019.<\/p>\n\n\n\n