{"id":33495,"date":"2023-01-22T09:21:40","date_gmt":"2023-01-22T09:21:40","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=33495"},"modified":"2023-03-05T12:55:57","modified_gmt":"2023-03-05T11:55:57","slug":"rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/","title":{"rendered":"Rijtest Range Rover Velar: is er nog ruimte voor?"},"content":{"rendered":"\n

Het is je vergeven als je denkt dat er maar \u00e9\u00e9n of twee Land Rover\u2019s zijn. Tot niet zo heel lang geleden was dit namelijk ook het geval. Inmiddels staat het getal al op zeven, waarvan vier modellen de Range Rover badge dragen. Het model dat wij testen is de Land Rover Range Rover Velar, in de volksmond gewoon Range Rover Velar. De Velar wist in 2017 een flinke indruk te maken door zijn sportieve lijnen en krachtige uitstraling, maar is er anno 2023 nog steeds wel ruimte voor de Velar?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Sterktes<\/mark><\/strong><\/td>Zwaktes<\/mark><\/strong><\/td><\/tr>
+ Minimalistisch interieur<\/td>\u2013 Beenruimte achterin<\/td><\/tr>
+ Luxe styling<\/td>\u2013 Ergonomie touchscreen<\/td><\/tr>
+ Soepele aandrijving<\/td>\u2013 Stoelverwarming standen<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n\n\n\n

Wat is de Range Rover Velar?<\/h2>\n\n\n\n
\"\"<\/figure>\n\n\n\n

In 2017 was de Range Rover Velar een ultieme design expressie, van hoe een sportieve Range Rover eruit kon zien. Anno 2023 ziet het model er nog steeds zeer modern uit, wat een testament is aan de prioriteit dat Land Rover heeft geplaatst op design. Vooral met grote multispaak velgen en een two-tone zwart dak is de Velar een plaatje om te zien. Ons testmodel is helaas iets minder uitgesproken, maar oogt ondanks de minder flamboyante uitvoering nog steeds modern.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Dit is ook terug te zien in de prijs, want ons testmodel kost \u2018slechts\u2019 \u20ac91.495. Voor deze prijs krijg je zes rijstanden, vijf zitplaatsen, vier uitschuifbare deurgrepen, drie stoelverwarming standen en het meest cruciaal van allemaal, twee motoren. De Range Rover Velar is namelijk een plug-in hybrid, een essentieel stukje techniek voor autorijdend Nederland. Niet dat dit de Velar nou zo zuinig maakt, maar het bespaard het model wel een prijskaartje van ruim boven de ton.<\/p>\n\n\n\n

\n
\n

Elektrische Auto<\/h3>\n\n\n\n

Private lease<\/a> van een elektrische auto<\/a> is nog populairder dan het priv\u00e9 leasen van een benzineauto. Bij Elektrische Auto Private Lease<\/a> rijd je voor een vast bedrag per maand in een nieuwe elektrische auto. Bijna alle kosten zijn inclusief. Alleen de kosten voor het opladen van de auto betaal jezelf. <\/p>\n\n\n\n

Wat Private Lease Elektrische Auto<\/a> extra aantrekkelijk maakt is dat de aanschafprijs van de elektrische auto hoger ligt dan van een benzine auto. Dit maakt de drempel om zelf een elektrische auto te kopen hoog. Bij de priv\u00e9 lease van een elektrische auto wordt de auto gekocht door de leasemaatschappij. Zij betalen het hoge aanschaf bedrag en nemen het risico van de hogere afschrijving. <\/p>\n\n\n\n

Doordat elektrische auto’s pas recentelijk in populariteit toenemen worden er nog niet veel elektrische private lease occasion<\/a>’s aangeboden. Het vinden van een voordelige tweedehands is daardoor lastig. <\/p>\n\n\n\n

Bij het kiezen van een elektrische auto moet je wel op een aantal specifieke dingen letten. In de Private Lease Vergelijker<\/a> van Leaseauto.nl is hier rekening mee gehouden. Zo is wordt bij alle elektrische auto’s de actieradius, accucapaciteit en laadtijd weergegeven. <\/p>\n\n\n\n

De accu die voor het grootste deel de actieradius bepaalt is verantwoordelijk voor een groot deel van de meerprijs van de elektrische auto en daardoor ook voor de leaseprijs. Sommige modellen zoals de Tesla Model 3<\/a> worden aangeboden in uitvoering met een kleinere en een uitvoering met een grotere accu.Let hierop bij het vergelijken van de auto’s. <\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

Hoe rijdt het?<\/h2>\n\n\n\n

De Range Rover Velar neemt zijn plaats in het modellengamma als budget Range Rover. Net boven de Evoque maar ruim onder de Range Rover en Range Rover Sport. Op het eerste gezicht zou je dit niet zeggen. Achter het stuur ziet het interieur er vrijwel hetzelfde uit als zijn duurdere stalgenoot, ook dezelfde hoge rijpositie mag niet ontbreken. Dit komt goed uit, want de Velar komt met zes verschillende rijstanden, waaronder drie voor het zwaardere onverharde werk.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Voor zand, onverhard en sneeuw zijn individuele rijstanden die de Velar erg sterk maken offroad. Je zal het niet snel gebruiken in Nederland, maar mocht de boerenweg opeens ophouden dan is er geen reden tot paniek. Ook de diepere waterplassen hoeven geen zorg te zijn, want de Velar kan tot 55 centimeter hoog water heen rijden.<\/p>\n\n\n\n

\"Range<\/figure>\n\n\n\n

Toch is er in de praktijk geen reden om over te schakelen van de comfort stand. Zowel op de snelweg als op het onverhard is het gasrespons goed te controleren, de vering is ook in beide gevallen comfortabel en capabel genoeg om je door de meeste situaties heen te krijgen. De 2,0 liter viercilinder levert 300 pk en in combinatie met de elektromotor is het gecombineerd vermogen 404 pk. Het bijkomend gewicht van de elektromotor houdt de Velar niet bepaald tegen, de 100 km\/u is bereikt in 5,4 seconden. Dat dit gaat met een hoop geweld en redelijk wat bodyroll, mag hierbij geen verrassing zijn.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Ruime Elektrische Auto Private Lease<\/h2>\n\n\n\n

Mede door sterk verbeterde actieradius is de praktische bruikbaarheid van elektrische auto’s snel verbeterd. Mocht je alsnog te maken krijgen met een lege accu, dan zijn er steeds meer snellaadstations langs de snelweg waar je binnen korte tijd de accu’s tot 80% kunt snelladen. Ook kiezen steeds meer mensen voor een eigen laadpaal thuis. Voor wie wil Slim Laden is het afgezien van gratis laadplekken de voordeligste manier om de Elektrische Auto Private Lease<\/a> op te laden.<\/p>\n\n\n\n

De opkomst van de ruime Crossover en SUV Modellen is ook terug te zien in het snel groeiende aantal Elektrische Private Lease Aanbiedingen<\/a>. Ideaal voor gezinnen die wel wat extra ruimte kunnen gebruiken. Deze modellen zijn populair op Leaseauto.nl<\/a>.<\/p>\n\n\n\n

<\/div>\n\n\n
\n\n\n\n\n\n
\"previous<\/div><\/div>
\r\n
\r\n
\r\n <\/svg>
\r\n <\/svg>\r\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
e-2008<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Peugeot e-2008<\/div><\/div>

Een creatief hoogstandje. Het design van de 2008 verleidt met elegante vormgeving en moderne techniek. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 479,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Avenger<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Jeep Avenger<\/div><\/div>

Eerste model van Jeeps nieuwe gamma van volledig elektrische SUV\u2019s met op de Europa afgestemde afmetingen.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 563,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Model 3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Tesla Model 3<\/div><\/div>

In een wereld waarin iedereen richting een elektrisch assortiment gaat, bewijst Tesla nog steeds een koploper te zijn.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 651,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
ID.3<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volkswagen ID.3<\/div><\/div>

Met de ID.3 Volkswagen heeft zich geschaard onder trendzetters. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 614,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
KONA<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Hyundai KONA<\/div><\/div>

Hij is ruim, praktisch, biedt veel comfort en heeft een indrukwekkend complete uitrusting.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 694,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populaire keuze<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Model Y<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Tesla Model Y<\/div><\/div>

De Model Y weet zich duidelijk te onderscheiden van het bestaande SUV aanbod. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 685,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
C40 Recharge<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Volvo C40 Recharge<\/div><\/div>

De Volvo C40 is een veilige en stijlvolle SUV met een luxueus interieur en stijlvol interieur. Hij ziet er bijzonder sportief uit.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 730,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Heerlijke reisauto<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
MG ZS<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
MG MG ZS<\/div><\/div>

Een SUV met een klassieke vormgeving, 100% elektrisch en met een rijbereik van 260 km. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 539,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
Populair<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
Ariya<\/div>
\"Prive<\/picture><\/a><\/div><\/div>
Nissan Ariya<\/div><\/div>

Aan alle kanten word je rustig van het rijden in deze elektrische auto. Hij scoort op elk vlak voldoendes. <\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Lees Review<\/a><\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

\u20ac 689,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div>
100% Elektrisch<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n
\"next<\/div><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Sterke punten<\/h2>\n\n\n\n

Het is Land Rover goed gelukt om het gevoel van de grotere Range Rover te krijgen in de Velar. De lay-out van de schermen in de middenconsole zijn hier een groot onderdeel van. Je krijgt het gevoel dat je in een veel duurdere auto zit, ondanks dat er bespaard is op de kosten. Dit hebben ze voor elkaar gekregen door waar mogelijk te kiezen voor kunststof in plaats van metaal zoals in de duurdere Range Rover. Toch voelen de knoppen niet goedkoop aan en hebben ze dit trucje goed uitgevoerd.<\/p>\n\n\n\n

De behoefte van het schakelen naar een andere rijstand is wellicht niet zo groot, maar er kan daarnaast ook gekozen worden voor het soort aandrijving. Standaard zal de Range Rover Velar als Hybrid rijden, maar er kan ook volledig elektrisch gereden worden. In beide gevallen is de aandrijving erg soepel en met een volledig elektrisch bereik van 44 kilometer, is het elektrisch bereik ook voldoende voor de meeste woon-werkverkeer situaties.<\/p>\n\n\n\n

\"44<\/figure>\n\n\n\n

Het is onmogelijk om van de daken te schreeuwen dat \u20ac90.000,- een koopje is, maar de Velar biedt wel veel waar voor je geld, zeker in Nederland. Door een gunstige BPM dankzij de plug-in hybrid aandrijving, is de Range Rover Velar het goedkoopst in de snelste P400e variant. Ter vergelijking een P400E R-Dynamic is als plug-in \u20ac40.000 goedkoper, dan de vergelijkbare P400E R-Dynamic in mild-hybrid variant. Je doet er dus een hoop voordeel mee door de snelste versie te kiezen, die overigens al begint vanaf net geen \u20ac80.000.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Zwakke punten<\/h2>\n\n\n\n

Helaas is het niet alleen maar positief nieuws, zo is de ruimte binnenin verrassend klein. Zowel in de bagageruimte als in de cockpit is het duidelijk dat dit niet de meest praktische SUV op de markt is. Beenruimte was eigenlijk net niet genoeg om met vier personen voor langere periode comfortabel te kunnen reizen. De bagageruimte achterin heeft een quote van 558 liter, maar voelde een stuk kleiner. De oprolbare hoedenplank is dan wel weer handig om deze ruimte maximaal te kunnen gebruiken.<\/p>\n\n\n\n

Het gebruik van twee schermen om de meeste functies te herbergen ziet er strak uit, maar is niet heel praktisch. Tijdens het rijden moet je goed naar het scherm kijken om te zien wat je doet, want er is geen feedback. De oplossing van de stoelverwarming is dan wel weer slim bedacht. Je drukt de draaiknop in en de climate control verandert naar de stoelverwarming standen. Hier is een keuze uit drie standen, maar eigenlijk is de eerste stand al net iets te warm. Standen twee en drie zou ik dan ook afraden tenzij je nog een tosti moet opwarmen in de auto.<\/p>\n\n\n\n

\"Range<\/figure>\n\n\n\n

Uitrusting<\/h2>\n\n\n\n

Ondanks dat de P400e de goedkoopste versie is, blijft het in de rest van de wereld juist \u00e9\u00e9n van de duurdere. Dat betekent dan ook dat de Range Rover Velar met genoeg opties is uitgevoerd. Een elektrisch glazen kanteldak is een van deze opties en ook privacy glas achterin mag niet ontbreken. Waar wij vooral heel blij mee waren tijdens deze winterse periode, is de verwarmde voorruit.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Tijdens het rijden in deze donkere dagen, is de Adaptive Driving Beam Technology ook een must. Door te herkennen wanneer er een tegenligger aankomt, weet deze techniek ervoor te zorgen dat je maximaal gebruik maakt van het groot licht, zonder andere mensen te verblinden. In ons geval kwam dit goed uit op de verlate, donkere, maar tegelijk wel bochtige wegen van Zeeland.<\/p>\n\n\n\n

Conclusie Range Rover Velar<\/h2>\n\n\n\n

Aan het begin van het artikel stelde wij de vraag of de Velar anno 2023 nog steeds relevant is. Het antwoord daarop is een niet geheel overtuigend, maar toch wel positieve ja. Het grootste dilemma met de Range Rover Velar is dat de interne concurrentie dichterbij is gekomen in vergelijking met 2017. De grote Range Rover is nu ook verkrijgbaar met een Plug-in hybrid aandrijving, waardoor de vanafprijs aanzienlijk is gezakt naar \u20ac140.000.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Daarnaast is de Land Rover Defender vanaf net geen \u20ac85.000,- beschikbaar, en deze is een stuk jonger en dus meer gewild bij wat in feite, dezelfde doelgroep is. Een lastige situatie dus, maar zie dat vooral als een kans om als koper een bijzonder stukje automotive design in huis te halen. Het ontwerp mag dan wel zes jaar oud zijn, het is nog steeds een van de mooiste zo niet de mooiste Land Rover verkrijgbaar. De aandrijving is soepel, vlot, en daarnaast ook nog eens veelzijdig met 44 kilometer volledig elektrisch bereik. Het interieur oogt luxe en voelt alleen op enkele plekken iets goedkoper aan dan de duurdere Range Rover.<\/p>\n\n\n\n

Bovendien is de kans groot dat Land Rover geen vervolg gaat uitbrengen van de Velar, gezien de Defender en de nieuwe Range Rover Sport. De tijd zal het leren of onze glazen bol helder was of toch wat mistig, maar de Velar heeft de mogelijkheid om een daadwerkelijke toekomstige klassieker te worden.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Het bericht Rijtest Range Rover Velar: is er nog ruimte voor? verscheen eerst op www.dagelijksauto.nl<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Het is je vergeven als je denkt dat er maar \u00e9\u00e9n of twee Land Rover\u2019s zijn. Tot niet zo heel lang geleden was dit namelijk ook het geval. Inmiddels staat het getal al op zeven, waarvan vier modellen de Range Rover badge dragen. Het model dat wij testen is de Land Rover Range Rover Velar, […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":33497,"comment_status":"close","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"_mi_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"_themeisle_gutenberg_block_has_review":false,"footnotes":""},"categories":[6731],"tags":[],"yoast_head":"\nRijtest Range Rover Velar: is er nog ruimte voor? - Leaseauto.nl<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"nl_NL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Rijtest Range Rover Velar: is er nog ruimte voor?\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Het is je vergeven als je denkt dat er maar \u00e9\u00e9n of twee Land Rover\u2019s zijn. Tot niet zo heel lang geleden was dit namelijk ook het geval. Inmiddels staat\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta property=\"article:publisher\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:author\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2023-01-22T09:21:40+00:00\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2023-03-05T11:55:57+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2023\/01\/IMG_20221218_104436829.jpg\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"965\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"457\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:type\" content=\"image\/jpeg\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:creator\" content=\"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:site\" content=\"@LeaseautoNl\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Geschreven door\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"Leaseauto.nl\" \/>\n<!-- \/ Yoast SEO Premium plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Rijtest Range Rover Velar: is er nog ruimte voor? - Leaseauto.nl","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/","og_locale":"nl_NL","og_type":"article","og_title":"Rijtest Range Rover Velar: is er nog ruimte voor?","og_description":"Het is je vergeven als je denkt dat er maar \u00e9\u00e9n of twee Land Rover\u2019s zijn. Tot niet zo heel lang geleden was dit namelijk ook het geval. Inmiddels staat","og_url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/","og_site_name":"Leaseauto.nl","article_publisher":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_author":"https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","article_published_time":"2023-01-22T09:21:40+00:00","article_modified_time":"2023-03-05T11:55:57+00:00","og_image":[{"width":965,"height":457,"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2023\/01\/IMG_20221218_104436829.jpg","type":"image\/jpeg"}],"author":"Leaseauto.nl","twitter_card":"summary_large_image","twitter_creator":"@https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl","twitter_site":"@LeaseautoNl","twitter_misc":{"Geschreven door":"Leaseauto.nl"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/"},"author":{"name":"Leaseauto.nl","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235"},"headline":"Rijtest Range Rover Velar: is er nog ruimte voor?","datePublished":"2023-01-22T09:21:40+00:00","dateModified":"2023-03-05T11:55:57+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/"},"wordCount":1328,"publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2023\/01\/IMG_20221218_104436829.jpg","articleSection":["autotest"],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autotest\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/","url":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/","name":"Rijtest Range Rover Velar: is er nog ruimte voor? - Leaseauto.nl","isPartOf":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website"},"primaryImageOfPage":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/#primaryimage"},"image":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2023\/01\/IMG_20221218_104436829.jpg","datePublished":"2023-01-22T09:21:40+00:00","dateModified":"2023-03-05T11:55:57+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/#breadcrumb"},"inLanguage":"nl-NL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/"]}]},{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/#primaryimage","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2023\/01\/IMG_20221218_104436829.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2023\/01\/IMG_20221218_104436829.jpg","width":965,"height":457},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/www.dagelijksauto.nl\/rijtesten\/rijtest-range-rover-velar-is-er-nog-ruimte-voor\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Private Lease","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"autotest","item":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/category\/autotest\/"},{"@type":"ListItem","position":3,"name":"Rijtest Range Rover Velar: is er nog ruimte voor?"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#website","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","name":"Leaseauto.nl","description":"Private Lease Advies en Vergelijker","publisher":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"nl-NL"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#organization","name":"Leaseauto.nl","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"nl-NL","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","contentUrl":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Leaseauto-Privatelease-.jpg","width":1572,"height":682,"caption":"Leaseauto.nl"},"image":{"@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/logo\/image\/"},"sameAs":["https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/x.com\/LeaseautoNl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/www.youtube.com\/channel\/UCh9joiURntKF3AV2MAfj_AQ\/"]},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/#\/schema\/person\/0b25284fa91fe4520de8e57ca09c9235","name":"Leaseauto.nl","sameAs":["https:\/\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.facebook.com\/leaseautonl","https:\/\/www.instagram.com\/leaseauto.nl\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/leaseauto-nl\/","https:\/\/x.com\/https:\/\/twitter.com\/LeaseautoNl"],"url":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/author\/user\/"}]}},"amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/33495"}],"collection":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=33495"}],"version-history":[{"count":4,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/33495\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":35114,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/33495\/revisions\/35114"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media\/33497"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=33495"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=33495"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=33495"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}