{"id":35672,"date":"2023-04-01T07:30:00","date_gmt":"2023-04-01T06:30:00","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=35672"},"modified":"2023-04-01T07:45:09","modified_gmt":"2023-04-01T06:45:09","slug":"rijtest-bmw-m5-competition-harvey-two-face","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/autonieuws\/rijtest-bmw-m5-competition-harvey-two-face\/","title":{"rendered":"Rijtest BMW M5 Competition: Harvey Two-Face"},"content":{"rendered":"
De BMW M5 is al lang geen nieuw concept meer, zelfs in de jaren 80 was de snelle sedan al een feit. In die tijd was het zelfs de snelste productiesedan ter wereld. De huidige BMW M5 Competition volgt nog steeds hetzelfde recept als de allereerste M5, maar dan gebruikt ze nieuwe, betere ingredi\u00ebnten. Maar, is er in een wereld van technologie, moderniteit en vooral elektrificatie, nog wel plaats voor de BMW M5 Competition?<\/p>\n\n\n
\n Sterktes<\/mark><\/strong><\/td>\n Zwaktes<\/mark><\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n + Power<\/td>\n \u2013 Verbruik<\/td>\n<\/tr>\n \n + Rijervaring<\/td>\n \u2013 Vering<\/td>\n<\/tr>\n \n + Interieur(ruimte)<\/td>\n \u2013 rijgedrag op lage snelheid<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/figure>\n