{"id":9419,"date":"2020-07-30T14:28:32","date_gmt":"2020-07-30T13:28:32","guid":{"rendered":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/?p=9419"},"modified":"2023-01-28T19:23:47","modified_gmt":"2023-01-28T18:23:47","slug":"leaf-private-lease","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leaseauto.nl\/private-lease\/nissan\/leaf-private-lease\/","title":{"rendered":"Nissan Leaf Private Lease | Vergelijk nu Laagste Prijzen"},"content":{"rendered":"
\n
\n
\n
<\/div><\/div><\/div>
\n <\/svg>
<\/div>
\"\"<\/picture><\/div><\/div><\/div><\/div>
Nissan Leaf
Private Lease
vanaf \u20ac 485,-<\/div><\/div>
Vergelijk aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/ss3-force-full-width><\/div>\n\n\n

Vind snel de beste Nissan Leaf<\/strong><\/strong><\/strong> Private Lease Deal! Vergelijk eenvoudig aanbiedingen van meer dan 20 aanbieders op \u00e9\u00e9n plek. Selecteer de uitvoering, kleur, contractduur en het aantal kilometers per jaar en zie wie de beste prijs en voorwaarden heeft.<\/strong> <\/strong><\/strong><\/p>\n\n\n\n

De Nissan Leaf is ondertussen al een bekende naam in autoland. Nissan maakt met de Leaf al sinds 2010 een elektrische auto. Waar de eerste generatie Leaf het moest doen met een 24 kWh accu, is de nieuwste generatie voorzien van een 62 kWh accu en die heeft een flink groter bereik.<\/p>\n\n\n\n

\n
\n
\n
\n <\/svg>
\n <\/svg>\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
<\/div>
\"\"<\/picture><\/div><\/div>
Nissan Leaf<\/div><\/div>

\u20ac 485,-<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

O.b.v. M_60 mnd en KM_10000 km<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>

<\/div><\/div><\/div>
Vergelijk Aanbiedingen<\/div><\/div><\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div> <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div><\/div>\n\n\n\n
\n

Nissan Leaf Private Lease<\/h2>\n\n\n\n

Voordelen Nissan Leaf Priv\u00e9 Lease<\/h4>\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tHeel erg ruim<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tModern design<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tStil en pittig<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tComfortabel<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n\n
\n\t
\n\t
\n\t\t\t\n\t\t<\/span>\n\t<\/span>\n\t\t\tGeen gedoe bij aankoop en verkoop<\/span>\n\t\t\t<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Ontdek de NISSAN Leaf<\/h2>\n\n\n
\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n
\n
\n
\n
\n\n
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div>
\"\"<\/picture><\/div>
<\/div><\/div><\/div>
\n <\/svg>
Thumbnail 1<\/div>
<\/div><\/div><\/div>
Thumbnail 2<\/div>
<\/div><\/div><\/div>
Thumbnail 3<\/div>
<\/div><\/div><\/div>
Thumbnail 4<\/div>
<\/div><\/div><\/div>
Thumbnail 5<\/div>
<\/div><\/div><\/div>
Thumbnail 6<\/div>
<\/div><\/div><\/div>
Thumbnail 7<\/div>
<\/div><\/div><\/div> <\/div>\n\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n
\"previous<\/div><\/div>
\"next<\/div><\/div><\/div>
\"Thumbnail<\/picture><\/div>
\"Thumbnail<\/picture><\/div>
\"Thumbnail<\/picture><\/div>
\"Thumbnail<\/picture><\/div>
\"Thumbnail<\/picture><\/div>
\"Thumbnail<\/picture><\/div>
\"Thumbnail<\/picture><\/div><\/div><\/div>
\"previous<\/div>
\"next<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/ss3-loader><\/div><\/div>
<\/div><\/div>\n\n\n

Nissan Leaf Private Lease Review<\/h2>\n\n\n\n

De eerste Nissan Leaf is in 2007 gelanceerd en was toen de enige in zijn soort. Hij werd toen gezien als een kruising tussen een SUV en een stationwagen. Het was een gewaagde keuze die goed uitpakte. Het succes was veel groter dan Nissan had verwacht.<\/p>\n\n\n\n

Het is knap dat de Leaf ondanks de toegenomen concurrentie sinds zijn introductie onafgebroken in de top van best verkopende elektrische auto’s in Nederland is gebleven in zijn prijsklasse. Wat Nissan goed heeft gedaan is dat het de Leaf is blijven verbeteren en vernieuwen.<\/p>\n\n\n\n

 <\/p>\n\n\n\n

\n
\n
\"goedkoopste<\/figure><\/div>\n\n\n

<\/p>\n<\/div>\n\n\n\n

\n

Design<\/h3>\n\n\n\n

De Leaf op het eerste gezicht een gewone, vertrouwde vijfdeurs hatchback. Waar vorige generaties nog een uitgesproken futuristisch design kregen, is de nieuwe generatie volledig in lijn getrokken met de huidige designtaal van het Japanse merk. <\/p>\n\n\n\n

Hierdoor valt in eerste instantie niet op dat de Leaf een elektrische auto is, wat nog maar eens onderstreept dat de elektrische aandrijving steeds meer gemeengoed begint te worden. Enkel de \u201cZero Emission\u201d-emblemen aan de zijkant en op het kofferdeksel verraden dat er geen conventionele verbrandingsmotor onder de motorkap ligt.<\/p>\n\n\n\n

De achterzijde is nog best sportief te noemen dankzij de contrasterende lijnen. Verder is het ontwerp nogal anoniem. En dat is niet erg, omdat het nu eenmaal geen auto is die door mensen wordt gekocht om op te vallen.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\n

Verlichting<\/h3>\n\n\n\n

De grote dagrijlichten met LED-technologie zijn niet alleen een onderscheidend designelement, maar dragen dankzij hun hoge output ook aanzienlijk bij tot de actieve veiligheid. <\/p>\n\n\n\n

Naast een hogere lichtopbrengst is ook het lagere energieverbruik en de lange levensduur een voordeel de LED-verlichting. LED-verlichting is ook terug te vinden in de achterlichten.<\/p>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\"Nissan<\/figure><\/div><\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
\"Nissan<\/figure><\/div><\/div>\n\n\n\n
\n

Infotainment<\/h3>\n\n\n\n

Qua uitrusting komt de Nissan Leaf niets tekort. Zaken als cruisecontrol en climate control zijn gewoon aanwezig. <\/p>\n\n\n\n

Ook navigatie met een multimediascherm behoort tot de mogelijkheden, evenals Apple Carplay of Android Auto. Tot zover niets bijzonders in deze klasse, maar hiermee heeft Nissan alles wel keurig voor elkaar.<\/p>\n\n\n\n

Bijzonder prettig is echter de stoelverwarming. Die is in twee standen instelbaar en ook beschikbaar voor de passagiers op de achterbank.<\/p>\n\n\n\n

Omdat niet alle multimedia functionaliteit standaard is op alle uitvoeringen, is het belangrijk om hierop te letten bij het vergelijken van Nissan Leaf private lease aanbiedingen.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\n

Praktisch<\/h3>\n\n\n\n

Interieurruimte is er in overvloed aanwezig. Op de achterbank kan je goed zitten. Ook op de voorstoelen is er voldoende hoofd- en beenruimte. Het zitcomfort is ok\u00e9.<\/p>\n\n\n\n

<\/p>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\"Nissan<\/figure><\/div>\n\n\n

<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\n
\"Nissan<\/figure><\/div><\/div>\n\n\n\n
\n

Veiligheid<\/h3>\n\n\n\n

De Nissan LEAF is uitgerust met de beste intelligente rijtechnologie\u00ebn, waaronder een e-Pedal\u2122 en ProPILOT.<\/p>\n\n\n\n

Tijdens het rijden dragen de rijhulp systemen bij aan de rust aan boord. Op de snelweg wordt keurig afstand gehouden en blijft de Nissan ook netjes binnen de lijnen. Vooral de rijbaanassistent werkt uitstekend. <\/p>\n\n\n\n

De Nissan houdt je zonder slingeren of zoeken binnen de lijntjes. Hier kunnen sommige \u2018premium\u2019 merken nog van leren! Het afstand houden gaat daarnaast ook uit de kunst. Zelfs bij een plotselinge file remt de Nissan keurig af tot stilstand en pakt daarna vanzelf weer op.<\/p>\n\n\n\n

Omdat niet alle veiligheidssystemen standaard zijn op alle uitvoeringen is het belangrijk om hierop te letten bij het vergelijken van Nissan Leaf private lease aanbiedingen.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\n

Motor<\/h3>\n\n\n\n

Wegrijden in de Leaf gaat gepaard met licht zoemend geluid vanonder de motorkap. Eenmaal op snelheid is dit geluid echter compleet verdwenen. Wat dan juist opvalt, is de stilte in de Leaf. <\/p>\n\n\n\n

De voordelen van een elektrische auto zijn het ontbreken van trillingen, maar ook het monotone geluid van een verbrandingsmotor is niet aanwezig. Dit zorgt voor veel rust aan boord. Het tweede grote voordeel van elektrisch rijden, is het zogenaamde \u2018one pedal driving\u2019. <\/p>\n\n\n\n

Bij het indrukken van het stroompedaal versnelt de auto, bij loslaten wordt er automatisch op de motor geremd. Hiermee wordt energie teruggewonnen in het accupakket.<\/p>\n\n\n\n

Doordat een elektro motor niet eerst toeren hoeft te maken om vermogen op te bouwen, heeft de Leaf vanaf stilstand al direct 340 Nm aan koppel beschikbaar. Vanuit stilstand wordt dit door de tractiecontrole enigszins afgeregeld. Toch zorgt dit ervoor dat je bij het stoplicht eigenlijk altijd het snelst weg bent. <\/p>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\"Nissan<\/figure><\/div><\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\n
\"Nissan<\/figure>\n<\/div>\n\n\n\n
\n

Interieur<\/h3>\n\n\n\n

Nissan etaleert de bijzondere elektrische techniek niet in het interieur. Zo heeft de Leaf bijvoorbeeld een analoge snelheidsmeter. <\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

\n
\n
\"nissan<\/a><\/figure><\/div><\/div>\n\n\n\n
\n
\"Private<\/a><\/figure><\/div><\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n

Veel bestelde vergelijkbare auto’s <\/h3>\n\n\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
<\/div>\n\n\n\n
\n
\n

NISSAN Leaf Impressie<\/h4>\n\n\n\n
\n