Ford Puma Private Lease betekent zorgeloos in een nieuwe stoere Ford rijden voor een vast bedrag per maand. Alles geregeld en alle kosten inclusief. Alleen de brandstofkosten komen er nog bij. De ruime Puma is een populair model van Ford in het SUV crossover segment.
Net als andere Ford modellen rijdt de Puma heerlijk. De Puma heeft een onderstel dat superieur is aan de meeste concurrenten. De Puma heeft milde hybridetechniek: rem-energie wordt teruggewonnen. Dit zorgt voor krachtige prestaties, alerte reacties op gaspedaal en een laag benzineverbruik.
Voordelen Ford Puma Privé Lease
Ford Puma Private Lease
Op Leaseauto.nl kunt u eenvoudig Ford Puma aanbiedingen vergelijken en aanpassen aan uw wensen. Selecteer de uitvoering, kleur, de contractduur en het aantal kilometers per jaar en zie wie de beste prijs en voorwaarden heeft.
Ontdek de Ford Puma
Ford Puma Private Lease Review
De Puma is een compacte crossover, een combinatie tussen een hatchback en een SUV. Een heel populair private lease segment waarbinnen de Ford Puma zich prima weet te onderscheiden van de vele concurrenten. De belangrijkste sterke punten zijn het design, de mild-hybrid techniek en Fords sublieme ondersteltechniek. Rijplezier blijft belangrijk. En daarvoor ben je vaak bij Ford aan het juiste adres.
Veel autofabrikanten laten hun auto’s door ontwerptrucjes groter lijken dan ze zijn. Ford lijkt het tegenovergestelde te doen. Op foto’s lijkt de Ford Puma een hoge Fiesta, maar in werkelijkheid is hij een stuk langer, hoger en breder. Hier staat toch echt een forse crossover. Vergeleken met het über-zakelijke of overdreven agressieve uiterlijk van andere crossovers heeft de Ford Puma een geheel eigen styling.
Design
Ford heeft na lange tijd opnieuw voor de naam Puma gekozen. Net als zijn voorganger wordt de huidige Puma gekenmerkt door amandelvormige koplampen die bovenop de neus liggen.
Veel autofabrikanten laten hun auto’s door ontwerptrucjes groter lijken dan ze zijn. Ford lijkt het tegenovergestelde te doen. Op foto’s lijkt de Ford Puma een hoge Fiesta, maar in werkelijkheid is hij een stuk langer, hoger en breder.
Hier staat toch echt een forse crossover. Vergeleken met het über-zakelijke of overdreven agressieve uiterlijk van andere crossovers heeft de Ford Puma een geheel eigen styling.
De Ford designers hebben gekozen voor een vloeiend lijnenspel. Dit maakt de Puma interessant en aantrekkelijk om te zien. De Puma ziet er van alle kanten goed uit, maar vooral de zijkant is met zijn vloeiende welvingen indrukwekkend.
Hoewel de Puma meer een hoge hatchback is dan een SUV, biedt hij wel de voordelen van een SUV; een hoge zitpositie met prima zicht en gemakkelijk in- en uitstappen.
Verlichting
De stijlvolle bovenop de neus liggende dagrijverlichting met LED-technologie is niet alleen een onderscheidend designelement, maar draagt dankzij hun hoge output ook aanzienlijk bij aan de actieve veiligheid.
De bolle koplampen, het enige element dat nog aan de oude Puma doet denken, vormen samen met de grote gapende grille een guitig gezichtje. Ook de achterkant met de hoge achterlichten is geslaagd, al kunnen de grote reflectoren en diffuser-achtige inham niet verhullen dat de Puma een enorme bumper heeft.
Veel auto’s hebben meesturende koplampen die reageren op de besturing. Ford pakt dit slimmer aan door via een camera te bepalen hoe de weg verloopt. Al voor het insturen wordt de lichtbundel aangepast. Bochten en kruisingen worden daardoor vroegtijdig en beter uitgelicht.
Infotainment
Het infotainment-systeem is keurig verzorgd, met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto. In plaats van een traditionele snelheidsmeter en toerenteller heeft de Puma een groot beeldscherm achter het stuurwiel.
Ford maakt daarbij optimaal gebruik van de mogelijkheden die dit beeldscherm biedt. Zo wordt afhankelijk van de gekozen rijmodus (economisch, sportief, normaal, etc.) de indeling aangepast. De bestuurder kan zelf altijd nog kiezen voor meer of minder informatie.
Omdat niet alle multimedia functionaliteit standaard is op alle uitvoeringen, is het belangrijk om hierop te letten bij het vergelijken van Ford Puma private lease aanbiedingen.
Praktisch
De Puma is een compacte crossover waarin iedereen comfortabel kan zitten. De ruimte achterin is net voldoende voor grote volwassenen. De ruimte voorin is ruim.
Opmerkelijk is dat de bestuurdersstoel relatief hoog is. Dit komt omdat zaken die meestal in de bagageruimte liggen (bandenreparatieset, gevarendriehoek, etc.) bij de Puma onder de bijrijdersstoel liggen. Hierdoor zijn ze in noodsituaties direct voor handen en is er achterin extra ruimte ontstaan.
Ford heeft bij de Puma volop ingezet op praktische mogelijkheden. Bijvoorbeeld met de Megabox. Een diepe opbergruimte van 80 liter in de bagagevloer met een eigen afwateringskanaal. Maar ook de afritsbare en wasbare stoelhoezen zijn ideaal voor gezinnen met jonge kinderen.
Veiligheid
De veelheid aan veiligheidsvoorzieningen en rijhulp-systemen is indrukwekkend.
Zo herkent de elektronica niet alleen voetgangers, maar ook fietsers. Opvallend is dat fietsers al van grote afstand herkend worden. De auto maakt daardoor geen noodstop op het laatste moment, maar remt geleidelijk af.
Ook de adaptieve cruise-control is slim. De snelheid wordt automatisch aangepast wanneer een bord met een aanduiding van een maximumsnelheid wordt gezien. In de file kan de bestuurder het werk grotendeels aan de auto zelf overlaten.
Omdat niet alle veiligheidssystemen standaard zijn op alle uitvoeringen is het belangrijk om hierop te letten bij het vergelijken van Ford Puma private lease aanbiedingen.
Motor
Alle nieuwe modellen die Ford momenteel introduceert zijn elektrisch of in ieder geval deels elektrisch aangedreven. Bij de Puma is gekozen voor de eenvoudigste vorm van elektrische aandrijving: de “mild hybrid”. Hierbij wordt bewegingsenergie omzet in elektriciteit tijdens remmen en uitrollen (dus niet opladen aan een stekker).
De hybride motor biedt extra trekkracht en de techniek levert stroom voor de elektrische systemen in de auto. Indien mogelijk wordt één cilinder uitgeschakeld. Al die ingrepen leveren tot 9 procent brandstofbesparing op.
De Puma is leverbaar met een 125pk en een 155pk motor. De 125pk versie van de Ford Puma is in private lease de meest gekozen optie.
Het uitmuntende weggedrag is een van de sterkste punten van de Puma. Dit zorgt voor extra veel rijplezier.
Interieur
Het dashboard van de Puma heeft een eenvoudige, intuïtieve lay-out met een opvallend vrijstaand infotainment-display. Het scherm is mooi hoog gemonteerd waardoor het goed te zien is tijdens het rijden.
De afwerking van het interieur is afhankelijk van de uitvoering. Zo worden de Titanium-modellen geleverd met stijlvolle dashboardafwerking met een donker houteffect. De sportieve ST-Line-versies zijn voorzien van chromen design elementen.
Ook populair in dezelfde klasse
Ford Puma Rijimpressie en design
Uitvoeringen Ford Puma Private Lease
De Ford Puma wordt in private lease aangeboden in 4 uitrustingsniveaus. Staat de door u gewenste uitvoerig niet bij de aanbiedingen? Neem dan contact op met Leaseauto.nl. Wij zorgen dan voor een private lease offerte op maat.
Private Lease
Bij Private Lease rijdt u in een auto van de leasemaatschappij. Zij regelen alles. De leasemaatschappij koopt de Leaseauto en betaalt voor de wegenbelasting, verzekering, onderhoud, reparaties en pechhulp.
Hiervoor betaalt u een vast bedrag per maand aan de leasemaatschappij. Alleen de brandstofkosten komen er nog bij. Spaargeld voor de aanschaf van een eigen auto is niet nodig. En na afloop van de leaseperiode levert u de auto gewoon weer in.
Voordelen Private Lease
Alleen brandstof
kosten komen erbij
Inclusief verzekering, belasting, reparatie, onderhoud en pechhulp.
Leaseauto.nl
Privé Lease is makkelijk als het allemaal geregeld is. Alleen het vinden van de beste Private Lease Aanbieding is lastig.
Kosteloos onafhankelijk advies
U moet weten op welke voorwaarden u op moet letten als u niet te veel wilt betalen. Daar helpt Leaseauto.nl bij. Met een eerlijke Private Lease vergelijker, uitleg en persoonlijk advies door onze experts. Zo krijgt u alle informatie om een goede keuze te maken. Dit wordt door onze klanten gewaardeerd.
Grootste aanbod bij elkaar en makkelijk vergelijken
Leaseauto.nl werkt samen met toonaangevende leasemaatschappijen. Wij brengen de Private Lease Acties bij elkaar en maken ze makkelijk vergelijkbaar. Net zoals Cheaptickets dit doet voor vliegtickets.
Eenvoud en gemak
Eerlijk vergelijken
Bestel met zekerheid
Bestel met zekerheid via Leaseauto.nl
Leaseauto.nl is volledig onafhankelijk en ons advies is vrijblijvend. Wij hebben Private Lease Adviseurs in dienst die kosteloos helpen in elke stap van het bestelproces.
Uitlichten van de kleine lettertjes
Wij kennen de verschillen tussen auto’s en lease voorwaarden. Bijvoorbeeld qua eigen risico bij schade, schadevrije jaren, opzeg flexibiliteit en de verrekening van extra kilometers.
Keurmerk Private Lease
Leaseauto.nl werkt samen met leasemaatschappijen die zijn aangesloten bij het Keurmerk Private Lease. Zij gebruiken Algemene Voorwaarden die met de Consumentenbond zijn opgesteld. Dit geeft u de zekerheid van een eerlijk product.
In 4 stappen naar uw Private Leaseauto
1. Kies een Auto en
vraag offerte aan
Selecteer een auto, uitvoering, kleur, contractduur en aantal kilometers per jaar en vraag een vrijblijvende offerte aan.
2. Beste Deal
Check
Samen controleren wij of de geselecteerde aanbieding de beste voorwaarden en prijs heeft in uw situatie.
3. Draagkracht
Toets
Een draagkrachttoets is verplicht vanuit de overheid om consumenten te beschermen tegen te hoge financiële lasten.
4. Bestel de Auto
met Zekerheid
De auto kan besteld worden. Na het ondertekenen van het contract heeft u nog 10 dagen bedenktijd.
Ford Private Lease
Ford is al decennialang een van de populairste auto’s in Nederland. Ook Ford private lease is populair. De vertrouwde Ford Fiesta en Ford Focus kunnen rekenen op een grote klantenkring.
De Ford Focus Wagon is een fijne gezinsauto met extra bagageruimte. Maar ook de hoge modellen als de Ford Ecosport, Ford Puma en de Ford Kuga worden populairder als privé lease auto.
Alle Ford Private Lease Modellen
Vragen over Puma Private Lease
Privé lease is vergelijkbaar met het huren van een auto. Er wordt een overeenkomst afgesloten voor een vooraf bepaalde periode en een verwacht aantal te rijden kilometers. Aan het einde van de overeenkomst kan de auto gewoon weer worden ingeleverd.
Het risico van onderhoudskosten en de restwaarde is voor de Leasemaatschappij. Zo zijn er nooit onverwachte kosten.
Bij alle Puma Private Lease Aanbieders zijn ten minste deze kosten inclusief: aanschaf en afschrijving van de Ford, motorrijtuigenbelasting, reparatie, onderhoud, WA en Casco verzekering, pechhulp en vervangend vervoer in Nederland tijdens reparatie of onderhoud na 72 uur. Brandstofkosten, bekeuringen en wasbeurten zijn niet inclusief.
In het Private Lease Kenniscentrum van Leaseauto.nl staan antwoorden op alle vragen over Privé Lease.
Zekerheid en geen gedoe. Van tevoren zijn alle kosten bekend. De enige kosten die er nog bijkomen zijn de kosten voor benzine of het opladen.
Daarnaast wordt alles geregeld. De leasemaatschappij regelt de verzekeringen, onderhoud, wegenbelasting etc. En het is niet nodig om in één keer een flink geldbedrag neer te leggen of jaren te sparen voor een eigen auto.
Dacia Sandero Privé leasen is iets wat zowel bij jongere als bij oudere particulieren steeds normaler wordt. Naast het voordeel van de financiering speelt ook mee dat bij personal lease alles geregeld wordt. Bij private autolease is er ook geen risico op onverwachte kosten.
De auto is goed verzekerd en de kosten voor onderhoud en reparaties zijn ook inclusief. Als er een ongeluk gebeurt met de Privelease Ford Puma, dan wordt er zelfs kosteloos een vervangende auto geregeld. Deze wordt uiterlijk 72 uur na het ongeluk ter beschikking gesteld. Bij veel leasemaatschappijen zelfs al eerder.
Bij Leasing is een van de eerste dingen die je moet bepaling is of je kiest voor een benzine aangedreven auto. Als u kiest voor een elektrische auto in plaats van een benzine of diesel aangedreven auto, dan draagt u bij aan een gezondere leefomgeving. Ook een hybride auto is veel schoner dan een auto die volledig wordt aangedreven door fossiele brandstoffen.
Op dit moment is alleen een Ford Puma Hybride private Lease. Een elektrische Puma privé lease auto is niet leverbaar.
Een Lease Ford Puma moet natuurlijk ook aansluiten bij de persoonlijke mobiliteitsbehoefte. Hierbij moet rekening gehouden worden met het aantal volwassen passagiers dat comfortabel mee moet kunnen en de behoefte aan bagageruimte.
De Ford Puma privé lease auto is de kleinste Ford. Hij is met name geschikt voor in en om de stad. Hij is echter ook prima geschikt voor lange ritten op de snelweg. Voor gezinnen die meer ruimte nodig hebben is de Focus een betere Private Lease keuze. Hij is een stuk ruimer dan een Privat Lease Ford Puma.
Via Ford Puma Occasion lease is het mogelijk om een tweedehandsauto te leasen. Het prijsverschil is niet zo groot als bij het kopen van een tweedehandsauto. Dit komt omdat de een groot deel van de kosten even hoog zijn bij nieuwe en enkele jaren oude auto’s. Denk hierbij aan de wegenbelasting, verzekeringen en pechhulp die altijd inclusief is bij een Privé Lease Ford Puma.
De afschrijving is dan wel lager. Dit wordt echter weer grotendeels gecompenseerd door hogere onderhoudskosten. Het grootste voordeel bij een tweedehands Ford Puma Leasen is dat hij snel leverbaar is en dat hij ook bij een kortere looptijd al heel aantrekkelijk is geprijsd.
Bij het kiezen van een nieuwe leaseauto is het altijd goed om Ford Puma Private Lease Deals met elkaar te vergelijken. Leaseauto.nl heeft een makkelijke Ford Puma Private Lease Vergelijker waarmee eenvoudig uitvoeringen en aanbieders met elkaar vergeleken kunnen worden.
De Ford Puma private lease voorwaarden zijn bij de verschillende aanbieders grotendeels hetzelfde. De verschillen worden uitgelicht bij het vergelijken van de Ford Puma Privé Lease Aanbiedingen.
Op leaseauto.nl zijn altijd Ford Puma Private lease acties van meerdere aanbieders te vinden. Hiermee is het makkelijk gemaakt op de goedkoopste Ford Puma Prive Lease Aanbieding te vinden. Met een goed Ford Puma Private Lease vergelijk valt veel geld te besparen. De adviseurs van Leaseauto.nl helpen hier graag bij met kosteloos en onafhankelijk advies bij het vinden van de beste private Lease deal.
Ford Puma Rijtest Dagelijksauto.nl
Onder de motorkap van de Ford Puma ligt de alom geprezen 1-liter driecilinder ecoboost motor die we kennen uit de andere modellen. Onze testauto beschikt hiermee over 125pk, al is er ook een versie die 155pk uit dezelfde motor perst. Ook de minst krachtige motor is ruim voldoende om de 1280 kilo wegende Puma vooruit te bewegen.
De motor komt pas tot leven boven 2500 toeren, en daarom is het vreemd dat de schakelindicator op het dashboard al bij 2000 toeren oproept om te schakelen. Luister je hiernaar, dan voelt de Puma groot en log. Schakel je later, dan laat de Puma zien wat hij waard is. Het rauwe motorgeluid van de driecilinder klinkt helaas wel vrij luid in het interieur.
De Ford Puma is een mild-hybrid (mHEV). Bij het uitrollen merk je dat de Puma afremt door het regenereren van rem-energie. De opgewekte elektriciteit wordt gebruikt voor alle ondersteunende systemen aan boord, zodat de benzinemotor alleen de auto hoeft voort te bewegen. Op deze manier wordt benzine bespaard.
Tijdens onze tests bleek dit ook echt te werken: wij reden met de Puma een verbruik van gemiddeld 1 op 18, wat best goed is voor een auto van dit formaat. Tijdens een extra zuinige rit hebben we zelfs 1 op 20 gehaald. Zeker op de snelweg voelt de Ford Puma zich helemaal thuis: deze auto is een echte snelwegtijger – uhm, snelwegpuma.
Uitstekend weggedrag
Zoals we van Ford gewend zijn, schakelt de handbak met zes versnellingen voorbeeldig. De korte pook nodigt uit tot rap schakelen. De grootste verrassing van de Ford Puma is echter de wegligging: de Puma stuurt zo goed door bochten dat je vergeet dat je in een crossover rijdt. De Ford Puma laat zich gewillig door bochten smijten en tovert zo een lach op je gezicht. Alle lof voor Ford dat ze zo’n forse auto zo speels hebben gekregen.
Naast de rijmodi normaal, eco en sport kun je ook kiezen voor een modus voor rijden bij gladheid of op onverharde ondergrond. Bij elke modus hoort een aangepaste gasrepons en stuurgedrag. Vooral in sportmodus wordt de Puma een heerlijke auto om in te rijden: het sturen gaat heel direct en het gaspedaal luistert direct. In deze modus valt het regenereren van de hybride wel wat meer op, maar we ervoeren dit niet als heel storend.