• Over Leaseauto.nl

    Uw onafhankelijke Private Lease Adviseur

    • Leaseauto.nl

    • Over Leaseauto.nl
    • Wat wij voor u doen
    • Waarom leasen via ons
    • 100% Onafhankelijk Advies
    • Ons verdienmodel
    • Onze partners
    • Contact
    • Contact informatie

    • E-mail:      klantenservice@leaseauto.nl
    • Telefoon:  088-0102600

    • Openingstijden klantenservice

    • Ma t/m vr: 10:00 - 18:00
    private lease vergelijker leaseauto.nl
  • Over Private Lease

    Tips en achtergrondinformatie over Private Lease

         Private Lease

    • Wat is Private Lease
    • Veelgestelde vragen
    • Voordelen
    • Lease Overeenkomst
    • Kosten Private Lease
    • Eerlijke Vergelijker
    • Begrippen
    • Auto Kopen of Leasen
    • Goedkoopste Private Lease

          Veelgestelde vragen

    • Hoe werkt Private Lease?
    • Welke kosten zijn inclusief?
    • Hoeveel moet ik verdienen?
    • Moet ik betalen bij schade?
    • Kan ik als ZZP'er Private Leasen?
    • Hoe verloopt de aanvraagprocedure?
    • Heb ik schadevrije jaren nodig?
    • Heb ik bijtelling voor belasting?
    • Alle veelgestelde vragen
    • Onafhankelijk Private Lease Advies

    • Heeft u uw antwoord niet gevonden? U mag altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.
    • Contact informatie

    • E-mail:      klantenservice@leaseauto.nl
    • Telefoon:  088-0102600
    • Openingstijden klantenservice

    • Ma t/m vr: 10:00 - 18:00
    private lease vergelijker leaseauto.nl
  • Alle Merken

    Alfa Romeo
    BMW
    Citroën
    Dacia
    DS
    Fiat
    Ford
    Honda

    Hyundai
    KIA
    Land Rover
    Lexus
    Mazda
    Mercedes
    MG
    Mitsubishi

    Mini
    Nissan
    Opel
    Peugeot
    Porsche
    Renault
    SEAT
    Skoda

    Smart
    Subaru
    Suzuki
    Toyota
    Tesla
    Volkswagen
    Volvo

  • Populaire Modellen

    Audi
    A1
    A3
    Q2

    BMW
    1 Serie
    X1
    X2

    Citroën
    C1
    C3
    C4

    Fiat
    500
    Panda

    Ford
    Fiesta
    Focus
    Kuga

    Hyundai
    i10
    i20
    Kona

    Kia
    Picanto
    Ceed
    Stonic
    Niro

    Mercedes
    A-Klasse
    CLA

    MINI
    Mini

    Opel
    Corsa
    Crossland

    Peugeot
    108
    208
    2008

    Renault
    Clio
    Captur

    SEAT
    Ibiza
    Leon

    Skoda
    Scala
    Kamiq
    Enyaq iV

    Toyota
    Aygo
    Yaris

    Volkswagen
    Polo
    T-Roc
    ID.4

    Volvo
    XC40
    V60

  • Nieuws

    Autonieuws

    Nieuw in 2024: Jeep Avenger E-hybrid

    Het Rijbereik in de Winter van Elektrische Auto’s in 2024

    Benzineauto of een Elektrische Auto? Private Lease met Leaseauto.nl

    Flex Lease in 2024: Waarom het zo Interessant is

    Mogelijkheden en Uitdagingen in de Autowereld van 2024

    Volvo in de schijnwerpers van 2024

    Meer Autonieuws

    Rijtesten

    Hyundai Kona Hybride 2024: Innovatief Comfort en Rijgemak

    Opel Astra-E: Efficiënt, Betrouwbaar en Toonaangevend in Kwaliteit

    Rijtest in de Toyota Yaris Cross: Stijlvol Avontuur

    De Nissan Ariya in de Spotlights: Analyse van Private Lease Mogelijkheden

    Ritje in de Peugeot 408: Stijlvol en Comfortabel Rijden

    Rijtest in de Toyota Prius: De ultieme hybride ervaring

    Meer Rijtesten

Niets gevonden
Bekijk alle
  • Over Leaseauto.nl

    Uw onafhankelijke Private Lease Adviseur

    • Leaseauto.nl

    • Over Leaseauto.nl
    • Wat wij voor u doen
    • Waarom leasen via ons
    • 100% Onafhankelijk Advies
    • Ons verdienmodel
    • Onze partners
    • Contact
    • Contact informatie

    • E-mail:      klantenservice@leaseauto.nl
    • Telefoon:  088-0102600

    • Openingstijden klantenservice

    • Ma t/m vr: 10:00 - 18:00
    private lease vergelijker leaseauto.nl
  • Over Private Lease

    Tips en achtergrondinformatie over Private Lease

         Private Lease

    • Wat is Private Lease
    • Veelgestelde vragen
    • Voordelen
    • Lease Overeenkomst
    • Kosten Private Lease
    • Eerlijke Vergelijker
    • Begrippen
    • Auto Kopen of Leasen
    • Goedkoopste Private Lease

          Veelgestelde vragen

    • Hoe werkt Private Lease?
    • Welke kosten zijn inclusief?
    • Hoeveel moet ik verdienen?
    • Moet ik betalen bij schade?
    • Kan ik als ZZP'er Private Leasen?
    • Hoe verloopt de aanvraagprocedure?
    • Heb ik schadevrije jaren nodig?
    • Heb ik bijtelling voor belasting?
    • Alle veelgestelde vragen
    • Onafhankelijk Private Lease Advies

    • Heeft u uw antwoord niet gevonden? U mag altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.
    • Contact informatie

    • E-mail:      klantenservice@leaseauto.nl
    • Telefoon:  088-0102600
    • Openingstijden klantenservice

    • Ma t/m vr: 10:00 - 18:00
    private lease vergelijker leaseauto.nl
  • Alle Merken

    Alfa Romeo
    BMW
    Citroën
    Dacia
    DS
    Fiat
    Ford
    Honda

    Hyundai
    KIA
    Land Rover
    Lexus
    Mazda
    Mercedes
    MG
    Mitsubishi

    Mini
    Nissan
    Opel
    Peugeot
    Porsche
    Renault
    SEAT
    Skoda

    Smart
    Subaru
    Suzuki
    Toyota
    Tesla
    Volkswagen
    Volvo

  • Populaire Modellen

    Audi
    A1
    A3
    Q2

    BMW
    1 Serie
    X1
    X2

    Citroën
    C1
    C3
    C4

    Fiat
    500
    Panda

    Ford
    Fiesta
    Focus
    Kuga

    Hyundai
    i10
    i20
    Kona

    Kia
    Picanto
    Ceed
    Stonic
    Niro

    Mercedes
    A-Klasse
    CLA

    MINI
    Mini

    Opel
    Corsa
    Crossland

    Peugeot
    108
    208
    2008

    Renault
    Clio
    Captur

    SEAT
    Ibiza
    Leon

    Skoda
    Scala
    Kamiq
    Enyaq iV

    Toyota
    Aygo
    Yaris

    Volkswagen
    Polo
    T-Roc
    ID.4

    Volvo
    XC40
    V60

  • Nieuws

    Autonieuws

    Nieuw in 2024: Jeep Avenger E-hybrid

    Het Rijbereik in de Winter van Elektrische Auto’s in 2024

    Benzineauto of een Elektrische Auto? Private Lease met Leaseauto.nl

    Flex Lease in 2024: Waarom het zo Interessant is

    Mogelijkheden en Uitdagingen in de Autowereld van 2024

    Volvo in de schijnwerpers van 2024

    Meer Autonieuws

    Rijtesten

    Hyundai Kona Hybride 2024: Innovatief Comfort en Rijgemak

    Opel Astra-E: Efficiënt, Betrouwbaar en Toonaangevend in Kwaliteit

    Rijtest in de Toyota Yaris Cross: Stijlvol Avontuur

    De Nissan Ariya in de Spotlights: Analyse van Private Lease Mogelijkheden

    Ritje in de Peugeot 408: Stijlvol en Comfortabel Rijden

    Rijtest in de Toyota Prius: De ultieme hybride ervaring

    Meer Rijtesten

Niets gevonden
Bekijk alle
private lease vergelijker leaseauto.nl
Niets gevonden
Bekijk alle

Rijtest BMW i4: Stiltemonster, stijlicoon

Persoonlijk ben ik een groot fan van sedans (de i4 is eigenlijk een ‘Gran Coupe’, maar dat vind ik een stomme term, dus die gebruik ik lekker niet). BMW is in die wereld niet weg te denken. Van auto’s voor het volk zoals de vroegere drieseries tot aan directiebakken met twaalfcilinders onder de motorkap. Maar, de wereld verandert met de opkomst van de Private Lease Elektrische Auto’s. Van twaalf, naar acht, naar 4 en uiteindelijk naar geen cilinders. De BMW i4 is de nieuwe regels gezegeld met de oude stempel.

SterktesZwaktes
+ Rij-ervaring– Ruimte achterin
+ Gebruiksvriendelijkheid– Draaicirkel
+ Technologie– Zicht naar buiten
Geen saaie lijn op de i4

Elektrische Auto

Private lease van een elektrische auto is nog populairder dan het privé leasen van een benzineauto. Bij Elektrische Auto Private Lease rijd je voor een vast bedrag per maand in een nieuwe elektrische auto. Bijna alle kosten zijn inclusief. Alleen de kosten voor het opladen van de auto betaal jezelf.

Wat Private Lease Elektrische Auto extra aantrekkelijk maakt is dat de aanschafprijs van de elektrische auto hoger ligt dan van een benzine auto. Dit maakt de drempel om zelf een elektrische auto te kopen hoog. Bij de privé lease van een elektrische auto wordt de auto gekocht door de leasemaatschappij. Zij betalen het hoge aanschaf bedrag en nemen het risico van de hogere afschrijving.

Doordat elektrische auto’s pas recentelijk in populariteit toenemen worden er nog niet veel elektrische private lease occasion‘s aangeboden. Het vinden van een voordelige tweedehands is daardoor lastig.

Bij het kiezen van een elektrische auto moet je wel op een aantal specifieke dingen letten. In de Private Lease Vergelijker van Leaseauto.nl is hier rekening mee gehouden. Zo is wordt bij alle elektrische auto’s de actieradius, accucapaciteit en laadtijd weergegeven.

De accu die voor het grootste deel de actieradius bepaalt is verantwoordelijk voor een groot deel van de meerprijs van de elektrische auto en daardoor ook voor de leaseprijs. Sommige modellen zoals de Tesla Model 3 worden aangeboden in uitvoering met een kleinere en een uitvoering met een grotere accu.Let hierop bij het vergelijken van de auto’s.

Wat is de BMW i4?

De BMW 4-serie is een sedan die geplaatst is tussen de 3- en de 5-serie. Hij is relatief klein, maar zou net wat ruimer moeten zijn dan de 3. De i4 is de elektrische versie van de 4-serie. De sportieve, aflopende daklijn in combinatie met de forsere omvang was normaliter een van de weinige optische verschillen tussen de 3 en de 4. Maar, nu heeft de i4 (en de op dinosaurus rijdende 4) de omstreden nieuwe neus om zichzelf te onderscheiden.

De looks van de nieuwe BMW i4 roepen bij ons allerlei vrolijke gevoelens op. Niet alleen is de auto erg mooi vormgegeven met unieke, futuristische lijnen, maar de auto straalt ook klasse, sportiviteit en een vleugje tegendraadsheid uit. Ons testmodel is gespoten in een fantastische kleur metallic oranje die wij van tevoren nimmer op de i4 hadden willen kiezen. Maar, in combinatie met de nieuwe neus maakt de Sunset Orange glitterkleur het geheel af, wat een gave auto om te zien.

BMW Private Lease

Lange, lage lijnen lopen langs haakse hoeken en spitse punten. De ingewikkelde styling contrasteert mooi met de eenvoud van de rest van de auto. De middelgrote sedan die de i4 is, brengt duidelijkheid op straat. Een auto voor mensen met stijl en een wens naar sportiviteit, maar ook met een serieuze wens naar prestatie en bruikbaarheid.

De uitvoering die wij hebben meegekregen heet voluit de BMW i4 eDrive40. U leest het goed, niet de M-uitvoering met vierwielaandrijving. Zo zijn wij niet bij dagelijksauto.nl, wij zijn hartstikke bescheiden. De i4 eDrive40 wordt aangedreven door een elektromotor die 250 kW (of in ouderwetse termen: 340 pk) levert. Die accupaardjes worden alleen via de achterwielen richting de grond gelanceerd. U leest het goed, een BMW sedan met achterwielaandrijving. Onze i4 heeft een accupakket van 80,7 kWh.

Hoe rijdt hij?

Wanneer je de deur opent, zakt het raam ietsje in de deur. Dit komt omdat de BMW i4 een van de allergaafste autodingen ooit heeft: stijlloze deuren. Als je bent bijgekomen van het enthousiasme, kun je plaatsnemen in de mooi afgewerkte cockpit. De leren stoelen ondersteunen je als je moeder tijdens je schooltijd en zitten enorm comfortabel. Het stuur oogt vertrouwd en voelt stevig en zacht tegelijkertijd. Het interieur is zakelijk maar stijlvol en een stuk eenvoudiger dan in de 330e die we eerder testte.

Druk op de startknop en wordt gegroet door stilte. De schermen komen tot leven en tonen je een vrijwel meteen allerlei meldingen, waarna het scherm overschiet naar de infotainmentdisplays en het hoofdmenu. Tijdens het rijden genieten je oren van een door Hans Zimmer gecomponeerde symfonie van futuristisch autogeluid die door de speakers je oren in wordt geleid. Hier worden wij vrolijk van. Met een niet bepaald sportief gewicht van 2125 kg is de BMW i4 niet per definitie een sportauto. Desalniettemin ben je toch in 5.7 seconden op de 100 dankzij magie (en de 340 pk). Laden doe je volgens de folder pas weer na maximaal 590 km, in het echt zit dat getal een kilometertje of honderd lager bij gecombineerd verbruik.

Tijdens het rijden voelt de BMW i4 zoals hij hoort te voelen. Laag, snel, sportief en statig. Je voelt je de man van de toekomst in een net pak met een grote, oranje stropdas. Tijdens het sturen blijft de auto vlak en tijdens te veel sturen gaat de auto rechtdoor. Maar, dit valt te verwachten bij een auto van bijna 2.2 ton. De acceleratie is soepel en snel, het remmen idem dito.

De BMW i4 is eenvoudig te gebruiken. De pook spreekt, in tegenstelling tot de pook in vroegere BMW’s, vanzelf. Het sturen gaat makkelijk, alleen de draaicirkel is hilarisch groot. Hierover later meer. Naar voren kijkend, tuur je over de motorkap richting de weg en denk je aan al die arme mensen die niet hun motorkap kunnen zien. Je huilt een beetje. Niet alleen omdat al die mensen geen mooie motorkap hebben om over te turen, maar ook omdat je zometeen weer moet inparkeren en je absoluut geen snars kan zien van de buitenwereld. Hierover later ook meer.

Stoer stuur

Private Lease Elektrische Auto

previous arrow
e-2008
Prive Lease
Peugeot e-2008

Een creatief hoogstandje. Het design van de 2008 verleidt met elegante vormgeving en moderne techniek.

Lees Review

€ 509,-

Vergelijk Aanbiedingen
100% Elektrisch
Avenger
Prive Lease
Jeep Avenger

Eerste model van Jeeps nieuwe gamma van volledig elektrische SUV’s met op de Europa afgestemde afmetingen.

Lees Review

€ 563,-

Vergelijk Aanbiedingen
100% Elektrisch
Model 3
Prive Lease
Tesla Model 3

In een wereld waarin iedereen richting een elektrisch assortiment gaat, bewijst Tesla nog steeds een koploper te zijn.

Lees Review

€ 439,-

Vergelijk Aanbiedingen
Populair
ID.3
Prive Lease
Volkswagen ID.3

Met de ID.3 Volkswagen heeft zich geschaard onder trendzetters.

Lees Review

€ 605,-

Vergelijk Aanbiedingen
Populaire keuze
KONA
Prive Lease
Hyundai KONA

Hij is ruim, praktisch, biedt veel comfort en heeft een indrukwekkend complete uitrusting.

Lees Review

€ 694,-

Vergelijk Aanbiedingen
Populaire keuze
Model Y
Prive Lease
Tesla Model Y

De Model Y weet zich duidelijk te onderscheiden van het bestaande SUV aanbod.

Lees Review

€ 635,-

Vergelijk Aanbiedingen
Populair
C40 Recharge
Prive Lease
Volvo C40 Recharge

De Volvo C40 is een veilige en stijlvolle SUV met een luxueus interieur en stijlvol interieur. Hij ziet er bijzonder sportief uit.

Lees Review

€ 730,-

Vergelijk Aanbiedingen
Heerlijke reisauto
MG ZS
Prive Lease
MG MG ZS

Een SUV met een klassieke vormgeving, 100% elektrisch en met een rijbereik van 260 km.

Lees Review

€ 499,-

Vergelijk Aanbiedingen
Populair
Ariya
Prive Lease
Nissan Ariya

Aan alle kanten word je rustig van het rijden in deze elektrische auto. Hij scoort op elk vlak voldoendes.

Lees Review

€ 669,-

Vergelijk Aanbiedingen
100% Elektrisch
next arrow

Sterke punten

Als eerste: de rij-ervaring. Stiekem wil ik het eigenlijk hebben over de ervaring in zijn algemeenheid. Want, dat is het namelijk om te rijden in de BMW i4: een ervaring. Je loopt richting je auto en je ziet alle lijnen, de omstreden neus en de schitterende oranje fonkellak. Je opent de deuren en je herinnert je weer dat ze stijlloos zijn. Het interieur heeft twee mooie, duidelijke en verfijnde schermen met een simpel maar stijlvol vormgegeven systeem. Wanneer je gaat rijden, speelt Hans Zimmer je toe vanuit je door interieurverlichting verlichtte interieur. Je zachte zakenraket verandert in een raceauto bij een trap op het gaspedaal, terwijl niemand dit verwacht. Iedereen is namelijk nog aan het nadenken over wat ze nou precies van de neus vinden. Kortom, het is écht een ervaring.

Ik benoemde het net al kort, maar de BMW i4 is makkelijk. Heel makkelijk. Alles spreekt voor zich. De knoppen zitten op logische plekken en ze doen wat je verwacht dat ze doen. sowieso is het een verademing om fysieke knoppen te hebben voor de lucht in je gezicht en de klanken in je oren. Vinden wij fijn. Het scherm is extreem makkelijk en logisch te gebruiken, alles doet wat je wil. Er zijn veel opties, maar niet te veel. daarnaast is alles makkelijk te vinden en te gebruiken. Wat ook gebruiksvriendelijk is, is hoe de BMW i4 omgaat met stroom. Hij kan DC-snelladen tot 205 kW en met een (door ons) haalbaar gemiddeld verbruik van rond de 20 kWh per 100 kilometer kom je prima voor de dag.

De BMW i4 zit tjokvol technologie. Bij een slecht infotainmentsysteem, scherm of gebruiksvriendelijkheid, is dit bloedvervelend. Maar, bij de BMW i4 kunnen we niet klagen. De assistenten voor tijdens het rijden, werken top. De adaptive cruise control is intuïtief en remt zelfs als je iemand rechts neigt in te halen (deze functie kan worden uitgezet voor de gluiperds onder ons). Het camerasysteem is fenomenaal en biedt veel functionaliteit en opties. Het navigeren door je apps, functies en instellingen gaat vlekkeloos door de makkelijke bediening via het scherm of de BMW-draaiknop. De menu’s zijn eenvoudig en duidelijk en ook nog eens erg stijlvol vormgegeven. Het is een erg goed uitgevoerde collectie van technologie.

Zwakke punten

Omdat de i4 tussen de drieserie en de vijfserie zit, zou je denken dat je meer ruimte hebt in de i4 dan in de drieserie. Dat denkt u fout. Door de aflopende daklijn (Gran Coupe hè) en de enorm comfortabele en dus forse voorstoelen, is er bijna geen ruimte achterin. Zelf ben ik 1.86 meter en kan ik niet achter mezelf zitten als de voorstoel in mijn rijpositie staat. Ook zit mijn hoofd bijna tegen het dak. We kunnen ons voorstellen dat de langere mensen onder ons hier problemen mee kunnen ervaren.

Dan, de draaicirkel. U denkt misschien: ‘waarom zeurt deze man over de draaicirkel’. Dat zal ik u vertellen. Als een auto groot is, is de draaicirkel meestal ook groot. Logisch. In dit geval sloeg het echter helemaal nergens op. Ik ken planeten die een kleinere draaicirkel hebben dan de BMW i4. Nu springen de camera’s goed bij als stoepdetectie, maar het is niet ideaal. Vooral als je moet inparkeren. Of in Rotterdam Zuid door een file moet manoeuvreren.

Het andere duidelijke minpunt van de BMW i4 is het zicht naar de buitenwereld. We snappen de Gran Coupe styling wel hoor. Dat is natuurlijk hip en cool. Maar het helpt niet erg mee met het naar buiten kunnen kijken. De achterruit biedt niets meer dan een ovaal waarin je vaag kunt zien dat er misschien een auto achter je rijdt en als je probeert een stoep te lokaliseren, ben je echt op je camera’s aangewezen. Dit in combinatie met de draaicirkel zorgt ervoor dat het soms een stressvolle bedoeling is in de BMW i4.

Uitrusting

De BMW i4 is een met technologie beladen auto. Standaard komt de auto onder andere met interieurverlichting, voetgangerwaarschuwing en automatisch dimmende buitenspiegels. Ook automatische airconditioning en stoelverwarming voor zijn standaardruitrusting. Als optie heeft onze testauto vooral veel cosmetische ingrepen en een hele boel pakketten. Denk hierbij aan extra veiligheidssystemen, meer comfortopties en wat extra leukigheidjes zoals een glazen panorama schuif- en kanteldak.

De BMW i4 heeft geen speciale uitrusting waarvoor je per se deze auto moet kopen. Wel is alles wat geleverd wordt op de i4 erg goed ontwikkeld en werkt het allemaal super.

Bakken achterbakruimte

Conclusie rijtest BMW i4

In het kort kunnen wij de BMW i4 omschrijven als een sportieve, comfortabele en technologisch vooruitstrevende auto. Het rijden erin is een hele ervaring met alle coole feitjes en leuke features. De auto is echter niet perfect, het zicht naar buiten is karig en de draaicirkel is enorm. De auto rijdt verder erg goed en is rijk bedeeld met foefjes.

De BMW i4 is verkrijgbaar vanaf 60.630,- euro. Onze auto is een vrij volgeladen model met veel opties, deze kost 81.366,- euro en 71 cent.

Het bericht Rijtest BMW i4: Stiltemonster, stijlicoon verscheen eerst op www.dagelijksauto.nl

 Leaseauto.nl

  • Over ons
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Contact

  Private lease

  • Wat is Private Lease
  • Begrippen
  • Private Lease voorwaarden
  • Eerlijke Lease Vergelijker
  • Veelgestelde vragen
  • Voordeligste Private Lease

   Stadsauto's

  • Kia Picanto
  • Fiat 500
  • Ford Fiesta
  • Volkswagen up!
  • Hyundai i10
  • Toyota Aygo X
  • Suzuki Swift

   Compacte hatchback

  • Citroën C3
  • Renault Clio
  • Opel Corsa
  • Toyota Yaris
  • Peugeot 208
  • Kia Ceed
  • Seat Ibiza
  • Volkswagen Polo

   Hatchback

  • Ford Focus
  • Kia ProCeed
  • Opel Astra
  • Peugeot 308
  • Renault Megane 
  • Citroen C4
  • Seat Leon
  • Volkswagen Golf

   SUV/ Crossover

  • Ford Puma
  • Hyundai Kona
  • Kia Stonic
  • Opel Mokka
  • Skoda Kamiq
  • Volkswagen T-Cross
  • Volvo XC40
  • Peugeot 2008
  • Renault Captur


Private Lease Aanbiedingen per Merk

Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroën, Dacia, DS, Fiat, Ford, Kia, Honda, Hyundai, Mini, Mazda, Mercedes, MG, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, SEAT, Skoda, Suzuki, Toyota, Tesla, Volkswagen, Volvo

Leaseauto.nl contact
Niets gevonden
Bekijk alle
  • Alle Private Lease Aanbiedingen
  • Elektrische Auto’s
  • Populaire merken
    • Fiat
    • Ford
    • Hyundai
    • Kia
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
    • Volkswagen
  • Over Private Lease
  • Over Leaseauto.nl
  • Contact